Ik heb al genoeg computers. Ik wil er echt niet ook nog 1 om de pols. Ik vind het zelf ook storend als ik in gesprek ben met iemand die regelmatig even zijn smartwatch in de gaten houdt.
Heb hier de Apple watch en de Samsung galaxy gehad. Beide na paar maandjes beu en de deur uit gedaan. Voor mij blijft het een speeltje waar je snel op uit gekeken bent.
Een smartwatch is handig met name voor het sporten. Zelf heb ik een Polar Vantage M. Wanneer ik aan het sporten ben top!
Hartslag, snelheid, etc. Maar deze kan dus ook meldingen ontvangen. Persoonlijk hoeft het voor mij niet zo. Af en toe wel lekker als je telefoon even niet binnen handbereik is.
En daarbij is een mooi horloge ook mooier bij business kleding of casual.
Ik zie de smartwatch wel als een blijvertje. De mogelijkheden zullen zich blijven ontwikkelen en zo vermoedelijk ook design. Het is en blijft wel een stukje tech, wat het niet zo lang al volhouden, in tijd, als een echt horloge.
Mechanical watchesâŠWILL NEVER DIE!!!
Er bestaat zeker markt voor, maar net als telefoons en tablets zijn het wegwerpproducten. Elke drie jaar zijn ze te oud en kan het de prullenbak in. Ik denk dat het aantal mensen dat daar geld in blijft steken beperkt is.
Ik heb beiden, S3 en dumbwatches. Ik zie het één niet als een vervanging van het andere. Smartwatch om als ik reis of bij sporten vind ik handig maar zal hem echt niet dragen voor casual, werk of gelegenheden.
Jip. En milieu vriendelijk. Net als telefoonsâŠ
Daar zou nog een goede oplossing voor gezocht kunnen worden.
ïž
Letâs seeâŠmijn Tudor Black Bay Blue is er inmiddels weer uitâŠen de nieuwe Apple watch 5 komt ervoor in de plaats.
#doeeensgek #eindevaneentijdperk
Dit topic is helaas nog niet echt ânext levelâ, zie ikâŠ
Hou vol Hendrik!
Je kan natuurlijk gerust zoân smartwatch dragen. Er zitten praktische perken aan maar het is bovenal gewoon kut. Dus doe hem af- en toe om als je een rondje gaat hollen, maar âik heb er eentje in de collectieâ roept een beetje binnensmonds brokkelen op.
Dat vind ik en is derhalve niet bij wet vastgelegd dus mag gewoon openlijk worden tegengesproken. Geen probleem.
Gelukkig niet meer in dit leven. Voor mij althans. May the force be with you ïž
Spreek voor jezelf knul. Ik heb er geen bezwaar tegen gehad.
Tegen wie denk jij dat je het hebt snotaap.
Dat dachten ze ook toen het kwartshorloge op de markt kwam
Rustig jochie, ik ben waarschijnlijk ouder dan jij.
Dat mag ik ook hopen, maar als de service van een Rolex 700 euro of meer gaat kosten, en je voor dat bedrag 3 of 4 smart watches kunt kopen??? Nogmaals voorspellen is moeilijk, zeker als het de toekomst betreftâŠ
De smart watch is in mijn optiek onvermijdelijk maar (voorlopig) niet mijn ding. De Samsung gear vind ik nog wel een aardige machine maar no offense, de I-watch echt een gedrocht om te zien.
Ik hou het nog wel even bij een ânormaalâ horloge.
Euh dat denk ik niet.
Heren doe is lievv