Einde van een tijdperk? Productiestop Seiko SARB017, -033, -035 & SBDX017

Moest even kijken naar de modellen want die zeiden me niks. Was er ook snel klaar mee, wordt niet warm van die modellen dus tja vindt het niet erg. Er zal genoeg leven in de tweedehands markt zijn dus weg gaan ze nooit.

Dit is je eerste dag op HF? :smile:

10 likes

giphy

4 likes

Smaken verschillen, ik ga me alleen verdiepen in horloges of typen die bijzonder zijn in mijn ogen… En dat zie ik niet bij deze modellen. En ik ben geen anti seiko, heb ze zelf ook.

Je wordt hier op HF er mee dood gegooid in ieder geval. :wink:

1 like

Tja en dat vindt je iets goeds? Eenheidsworst…

Dat staat er niet Sherlock :joy:

1 like

Ik niet in ieder geval. Ik heb een SARB035 gehad om eens te proberen maar als ik er nog eens een moest kopen zou ik voor een zeldzamere variant gaan.

5 likes

Die is leuk… maar… baas boven baas…

3 likes

Edit: zinloze toevoeging aan de discussie, sorry.

1 like

Van die drie vind ik de Cocktail Time de mooiste, en de Alpinist de minste. Die wijzers en plaat hebben mij nooit zo kunnen bekoren.

1 like

al wordt het in elke topic besproken, ik vindt ze verre van mooi of bijzonder. Maar laat anderen graag elkaar ermee doodgooien…

Wat vind je zelf mooie horloges?

1 like

Echt?

Serieus??

En nieuwe wijzers? Dan maakt ie een kans in huize GMTplus1

Net een MM300 gekocht bij Jaap (http://www.ten2two.nl/). Die is nu onderweg naar Suriname. Er stond er nog eentje te koop op HF maar de verkoper deed extreem flauw over zelf ophalen. Dat doe je niet zo snel als je in Paramaribo woont natuurlijk. Maar elke gek z’n gebrek zullen we maar denken.

Anyways. Ik keek wel op van dit bericht maar ben wel blij dat ik nu nog een MM300 op heb weten te halen. Wat er als vervanging komt zien we wel.

5 likes

Mooi drietal👍

1 like

Of dit nu klopt of niet, bij Seiya inmiddels op Sold Out
Zelf toch maar snel een 033 aangeschaft​:smile: Opvolger zal, vermoed ik, zo maar in de Presage lijn kunnen vallen :angry:

Kans is natuurlijk 99% dat er een nieuwe MM300 bekend wordt gemaakt op Baselworld met 4 weken, wellicht met saffier/keramische bezel zoals Jaap aangeeft, echter dan zeer waarschijnlijk wel zonder “Marinemaster” op de dial en met een (prospe) “X” als ik een gokje zou moeten doen.