Drie op Horlogeforum dacht ik. En ik wil die van mij best opsturen naar Paramaribo Maar alvast gefeliciteerd ermee!
Ik begrijp je frustratie, maar ik schoot wel in de lach … je brengt het gelukkig humoristisch
Blij dat je een mooie MM300 hebt kunnen bemachtigen! Helaas vermoordt mijn vrouw me als er nog één horloge binnenkomt
Als het bericht klopt (denk even aan de SKX) dan zou dit jammer zijn. Seiko kennende zullen ze vast wel vervanging in gedachten hebben naar ik ben bang dit die ontsiert gaan worden door X-en en Pressages op de wijzerplaat
Gelukkig ben ik reeds voorzien
Misschien beetje OT, maar hoe is het leven in Para als horlogeliefhebber eigenlijk? Zie je wel eens wat moois, om de pols of in winkels? Of is het allemaal online? Is de post een beetje betrouwbaar?
Ik was er ooit een dag of 10, in de tijd dat ik nog dacht dat je een leren band in de jungle kon dragen
Wat hij in zijn kist heeft lijkt me?
https://img.horlogeforum.nl/uploads/db9961/optimized/4X/8/5/5/8554a60ff9d85c962086722727b0df955c6c9c4d_1_690x388.jpg
Over smaak valt niet te twisten dat blijkt wel weer
Tissot62 zou zeggen… ‘liefde maakt blind’ …
Ah. Ja dan snap ik dat hij zijn neus ophaalt voor die Seiko’s.
Only ‘haute horology’ voor deze amigo.
Tja, daarbij vergeleken zijn wij maar een stel armoedige rommelaars. Maar goed wij genieten op onze manier ook van onze - zij het inferieure - horloges.
Inderdaad ik hoop dat ik ook ooit in keer in mijn leven na hard sparen in de luxe positie kom om mijzelf op een heuse ‘Alpha’ te trakteren. Tot die tijd nog maar even lekker blijven dromen. De weg er naar toe schijnt immers leuker te zijn dan het daadwerkelijk bezitten van zo’n graal.
Daar houden we ons aan vast. Ik fantaseer alvast een heerlijk eind weg met de zondagmiddag zon en Arthur Rubinstein op de stereotoren.
Er is precies 1 winkel met wat aanbod. Maar het houd niet over. Flipperen kan ik niet echt want klokjes verkopen naar Nederland toe is wat lastig. Dus de dozen raken steeds voller. Ik laat mijn aankopen niet via de Surinaamse Post versturen. Dan ben je je horloge kwijt. Ik gebruik daarvoor commerciële verzenders. Dat draagt nog enig risico met zich mee maar het is tot nu toe altijd goed gegaan.
Ja die economische crisis zal er aardig inhakken en ook zo zijn gevolgen hebben voor laten we zeggen de ‘zuiverheid’ van waardetransport…
De Surinaamse Post is van oudsher al het beste middel om je spullen kwijt te raken. Je kunt dus bijvoorbeeld je schoonmoeder opsturen. Werkt geheid.
Mooi man gefeliciteerd!
Stond al heel lang op de lijst. Nu dan maar gedaan. Er volgt een NA topic als ie binnen is.
Da’s weer eens wat anders, Haha, bedankt voor dit verslag!
Niet Wibi?