Einde van TGV

Zag net dit filmpje op youtube van tgv. Hij stopt ermee

Corona crisis heeft hem ook geraakt

En archie is er weer snel bij :joy::joy:

7 likes

TGV was een mooi kanaalā€¦ Benieuwd hoe hij verder gaat.

3 likes

Meh, ik zal hem niet missenā€¦

4 likes

Daarnaast liep zā€™n contract bij Watchbox ook ten einde.

Vond zijn kanaal beter voor de deal met watchbox. Vroeger was het iets gevarieerder en minder geforceerdā€¦

2 likes

Ik vond 'm wel vermakelijk. In tegenstelling tot die irritante windbuil van een Archie/Paul Pluta. Dan kijk ik zelfs nog liever naar ā€œThe Time Tellerā€ :nauseated_face:.

4 likes

Ach gossie, wat sneu maar ik vind er verder weinig aan.
Ik zal hem niet missen

1 like

Nu hij nog weg, die spuger :joy:

4 likes

Schrok al, wil toch keer de TGV pakken door Frankrijk. Pfew.

22 likes

Vond ik ook. Hoewel het ook komt omdat hij steeds meer vol van zichzelf raakt.

3 likes

Ik heb de video gisteren ook zitten kijken. Maar volgens mij zegt hij juist; dat hij met het huidige format stopt. Los van welke retailer dan ook, en gewoon weer over zijn diverse onderwerpen clips gaat maken. Dus soms opera, soms horloges, soms messen, soms oorlogsgeschiedenis etc. Maar niet meer een door een retailer gedreven horloge kanaalā€¦ :roll_eyes: Correct me if Iā€™m wrong. Maar eigenlijk terug naar het format van voor watchbox

12 likes

:wave::wave:

Zeker maar toen was het niet altijd duidelijk of hij bepaalde reviews deed met een commerciƫle inslag (denk aan Squale en NTH waar hij gewoon commerciƫle deals mee had). Met Watchbox was het gewoon duidelijk dat het 1 grote reclamespot was.
Ik trek hem wel maar ik moet ook zeggen dat ik al een jaar geen filmpjes van hem heb gezienā€¦ die Paul Pluta is niet helemaal 100% dus daar moeten we geen grapjes over maken vind ik.

6 likes

Die man is een method actor, heb ook wel eens een filmpje gezien dat hij niet in zijn rol is, dan is hij heel normaal. Alsnog mijn grapje weggehaald, want hij was niet zĆ³ grappig.

2 likes

TGV gaat terug naar het oude format inderdaad; het kanaal stopt niet.

Vind em altijd nogal vermoeiend; hij heeft het wel behoorlijk met zichzelf getroffen en vind zichzelf wel een hoogstaand cultuurmens met zijn referenties aan operaā€™s en kunst. :nerd_face:

Wij noemen dat ook wel een hoog ā€œzelf felicitatie gehalteā€ hier. :sunglasses:

13 likes

Vind zijn kanaal soms redelijk vermakelijk, maar zijn videoā€™s duren regelmatig wel heel erg lang gezien de content. Vind daarnaast zijn houdbaarheidsdatum ook wel bereikt. Zijn naar mijn mening interessantere kanalen.

En dit dus.

2 likes

Narcist.

In ieder geval 'n gepassioneerd horloge liefhebber.

Bij die andere dikke trol vraag ik mij dat af.

4 likes

Verder is Suor Angelica vƩƩl meer een huil opera dan Tosca maar dat terzijde. :face_with_raised_eyebrow:

3 likes

Mooie videoā€¦uit het hart. Best jammerā€¦ik vond zā€™n videoā€™s altijd best informatief en vermakelijk. Benieuwd hoe hij verder gaatā€¦

4 likes