Einde van TGV

Geen zin om er wat ellende uit te gooien?

Ben wel benieuwd…

2 likes

Haha, nou daar zijn de meningen nogal over verdeeld.
Maar hij speelt zijn rol met verve.

1 like

Tim vind alles wel goed staan om zijn pols/satéprikker. Alleen bij een 44mm Royal Oak off-shore geeft hij toe dat het bij hem misschien wat sportief valt.

Amen :pray:t2:

1 like

Zeker waar. Dat bedoelde ik ook met het commerciële aspect. Verkoop is wel duidelijk een van de hoofdzaken. Ik ben overigens zelf ook in het bezit van zo’n satéprikker. Stiekem past er nog best veel :nerd_face:

1 like

Ga ik ook niet meteen missen…

Een Brit die de Amerikaanse toer opging en al snel nog harder begon te lullen dan de gemiddelde Amerikaan.

1 like

Zoveel mensen zoveel wensen :roll_eyes:

Ter info: Hugo is die dino :rofl:

1 like

Helemaal waar! Wat een kwibus is dat zeg :face_with_raised_eyebrow:

Is maar goed dat er content aangeboden wordt via verschillende personen/kanalen, als je de voorkeuren leest.

Als we ik een horlogereview op Joetjoep kijk hoop ik op iets meer dan ‘Wooow’ en ‘Look at that dial!’. Verder komt TGV vaak niet, helaas.

Ik houd het bij Bark and Jack, (non-TGV) Watchbox en voor de beelden natuurlijk Watchfinder (wel even op mute zetten :+1:)

1 like

Die is ook zo commercieel en slecht als TGV.

Oef. Ik heb er net even een tijdje naar gekeken maar dat gaat echt helemaal nergens over.

Ja reuzecommercieel; dat geleur met nato bandjes is een beetje droevig. Inhoudelijk vind ik hem echter een stuk sterker dan TGV en met minder irritante maniertjes.

Maar zoals hierboven valt te zien verschillen de smaken op dit vlak net zo als met horloges en dat is maar goed ook.

1 like

Die verkoopt gewoon skere troep als top vintage…

3 likes

Doet veel handel die niet op zn website komt.

Vind het wel een toffe gast.

Waarom komt dat niet op zn site? Veel van de horloges die hij laat zien zijn gewoon matig.

Vind zn filmpjes wel ok hoor. En dat grietje heeft een polerouter dus die vind ik ook ok.

1 like

Hahah Anna :wink:

Nah verkoopt voor collectors. Heeft hij een tijdje terug ook een video over gemaakt. Dan liquideert hij voor bijna een miljoen aan horloges.

Raar verhaal. Hoe komt hij aan de middelen daarvoor?
Waarom heeft hij de website nog?

1 like

Netwerk.

Geloof ik niet zo. Maar t zal vast zo zijn.

2 likes