Einde van TGV

Jammer keek wel eens naar de tgv. Dat zal vast voor zijn watchbox deal zijn. Vond m wel grappig.

Vraagje. Hoe komt die ‘maggot’ van een Archie/pluta aan zijn boom met geld. Bedoel als ik zie wat die heeft. Gemiddelde persoon met een topsalaris van ruim 100k netto per jaar kan zich dit in de regel niet vooroorloven wat die heeft aan horloges? Jaloers? Nee. Benieuwd jazekers. Lijkt me niet iemand die een super top functie heeft. En denk niet dat alles aan betaalde reviews dat dekt.

Van al die reviewers, verdraag ik enkel Jody Musgrove van Just one more watch. Mooie reviews en niet irritant gebracht

3 likes

Lenen. Zegt hij ook wel vaker in zn video’s.

Lenen… en in Australië zijn de salarissen echt heel anders.

Met relatief normaal werk verdien je daar echt heel veel.

Maar ook echt heel duur om te leven…

Maatje van mij heeft daar ene tijdje gewoond. Als roker wil je daar niet wonen :sweat_smile:

Aan archie te zien valt dat wel mee. Wonen is duur, maar als je dat slim aanpakt (ie geen zwembad e.d.) is t prima te betalen. Je verdient daar snel 125k.

1 like

:joy::joy:

??? Wat is hier mee?

¿¿¿

Denk dat ik een 30s heb gekeken en dat was genoeg.

Zoek enkel weleens op Youtube specifiek naar een horloge of er iets van is. Het gaat me dan met name om het beeldmateriaal.
Dan kom ik vaak wel die ‘Tim’ tegen en die filmpjes zijn altijd wel prima.

Naja. Als je dat kunt verkopen komen de high end collectors wel met miljoenen.

Het leuke is dat dit gewoon nog allemaal openbaar op de website staat onder de sold watches :joy:

1 like

Niet alleen skere vintage troep, ook skere tweedehandse troep:

Wat doen die horloges daar?

En Hier staat ongeveer hetzelfde horloge op eBay…

1 like

Nu komen de high end collectors zeker. :joy:

Naja. Anna moet ook betaald worden. Zal niet gratis werken.

1 like

Is dat niet zijn liefje?

Nee, ik geloof van niet.

Volgens mij niet. En al was ze dat wel… toko moet genoeg draaien om 2 mensen van te betalen.

Tja logisch dat je dat aantreft op de pagina met de eerste horloges die hij heeft verkocht… maar ja genoeg Patek verkocht :joy:

Nog maar de vraag welke marge hij maakt en waar hij het kapitaal vandaan haalt om het uberhaupt te doen.

Verder hoop ik t beste voor m. Vaak loopt ie in zn filmpjes met dames modellen en andere troep rond.

Kan me daarom gewoon niet voorstellen dat hij in de echte high end markt zit.

Nee dat vind ik niet logisch. Dit soort troep moet je als handelaar (of als partiuclier ook) nooit willen verkopen. En dan zou ik nu met voortschrijdend inzicht het ook nu achteraf weg halen.