Einde van TGV

Dafuq. Gaat dus even voor ettelijke tonnen verkocht. Maar goed. Wacht tijd voor een pp nautulus is wat? 10 jaar in ons land en omringende landen voor list en anders 3 keer over de kop als je m grijs per direct wil hebben a 70 k minstens?

Goed. Op t lenen na. Wat doet die maggot in t dagelijks leven eigenlijk. Bedoel. Als ik zie wat die heeft hebben we t over wat? Tonnen aan horloges!? Lijkt me niet dat die dat heeft aan loon/ baan tenzij die echt een hele hoge functie heeft. Bedoel belastingen en leven en huur of hypo zal toch ook wat kosten. Lijkt me niet dan Jan modaal zich NETTO een pp nautulus tegen list kan aftikken elk jaar. Hij heeft heel wat meer dat die uitgeeft of heeft per jaar aan KLOKJES

Naja ik weet het ook niet, hij lijkt mij een leuk leventje te hebben en mag dagelijks horloges dragen waar mening liefhebber van droomt.

Ik vind het toch knap dat hij het zo uit de grond stampt hoor.

Sorry. Je hebt best een warrig epistel geschreven.

Paul Pluta heeft voor een ton geleend om zn horloges te kopen. Verder is t een loser en ruziemaker die overal is weggepest. Meerdere gefaalde huwelijken. Meerdere ontslagen. Tenminste 1 faillissement.

Stel hij zit nu 30 jaar in de horloges. Dan gaat het om 3000 australische dollar per jaar die die gemiddeld per jaar aan horloges zou hebben uitgegeven. Valt wel mee.

1 like

Over wie heb je het nou? Heeft Paul pluta nou ook al een nautilus?

Lijkt me helemaal niets.

Maar verder gaat het in die handel om marge… Niet om de bedragen of horloges die hij al dan niet in zn assortiment heeft en verkoopt.

Wellicht doet hij ook een hoop in consignatie. Da’s natuurlijk heel anders.

1 like

Nee. Heeft 5 pateks ofzo? Maar vooral caletravas.
Ofja. Eigenlijk heeft de bank ze.

Ben benieuwd. Hij wilde laatst alles verkopen voor 101k Aud als ik m goed gehoord had. Da’s met de huidige koers zo’n 60k euro.

Waarom dan?

:joy:

Hij was gepest door wat bekende Patek/horloge eigenaren en vond alle Patek bezitters van die foute types met teveel nieuw geld.

:joy:

Is bij Rolex toch niet heel erg anders of wel?

Nee… Maar bij rolex verwacht je dat. Intellectuele armoedzaaiers met teveel geld. Bij Patek verwachtte hij kennelijk enige mate van adel van geest.

Maar goed. Online bullshit.

2 likes

dat is denk ik ook de reden waarom hij weggepest is :speak_no_evil:

2 likes

Ik vind het een eng wereldje… die online influencers en social media bedrijfjes. Met een hoop goeie foto’s kan je iets al snel heel wat laten lijken.

Ik vind het een beetje droef als je je zelfwaarde uit bezit moet halen. Dat is wel iets wat je zeker online veel ziet.

1 like

Ben blij dat mijn Invicta’s geen drol kosten.

Mooi zo

In begin waren de prijzen en horloges van theo&h wel ok. Leuke vintage voor niet al teveel geld. Eenmaal genoeg volgers op youtube begon de prijzen scheef te raken. Al heel snel werd hij commercieel en doet af en toe een youtube filmpje.

In ieder geval een aantal pateks. Totale collectie waarde van hem is huge.

Moeten we in ons kikkerlandje eens proberen. Ik wil 25 k lenen voor een horloge…

Dat lukt natuurlijk best. 20% rente en gaan :slight_smile:

1 like

Een kennis die bij een bank werkte vertelde dat je niet wil weten hoeveel mensen er tot hun nek in de consumptieve kredieten zitten om een bepaalde welvaart te tonen.

In Belgiƫ is het zelfs niet zo hoog hoor, bij kbc zit je < 4% :wink:

1 like

Heel YouTube is toch commercie en zelfverheerlijking? Horlogefans vormen daar geen uitzondering op.

1 like