Eindejaarsbonus, 13e maand: op welk horloge trakteer jij jezelf?

Deze is in aantocht…

11 likes

zoals ik vaak hoor van vrienden, zegt de baas dat het een heeel goed jaar gaat worden in februari, In oktober zegt de baas, het wordt toch niet zo’n goed jaar als verwacht.

Bij wie komt dit bekend voor?

5 likes

Niet bij mij :joy:

Geen bonus voor jou dit jaar?

1 like

helaas al te vaak overkomen, altijd dus :rofl:
of je moet een bol.com tegoedbon als bonus zien :sweat_smile:

1 like

Deze, al getrakteerd!

11 likes

Deze staat hoog op de lijst:
Hamilton Interstellar

Maar wellicht houd ik de bonus op zak en gaat ie in het potje voor een Tudor BB of Omega Speedmaster…
what to do…

3 likes

Geen enkel horloge gok ik. Ik wil volgend jaar m’n eerste huis kopen en met de huidige regelgeving en markt is het (wat ik tot nu toe heb begrepen) handig om dan zo’n 1,5 tot 2 Submariners zelf mee te brengen. 2019 wordt dus een schraal horlogejaar voor mij :persevere:.

4 likes

Dit jaar de dertiende en veertiende maand en de bonus maar eens opmaken aan wat anders dan horloges. :upside_down_face:

Drank en vrouwen.

10 likes

Ik wil ook een baas. Dan krijg ik misschien ook eens een eindejaarsbonus. :thinking:

3 likes

Wat 2019 voor jou word word 2020 voor mij, dan willen wij weer een huis gaan kopen (nu dus flink sparen idd)

1 like

Als zzp’er heb je dertig maandsalarissen per jaar. Dat is ook prima kerst shoppen. :wink:

5 likes

Net ook een huis gekocht. Idd 2 sub’s voor de kosten koper en daarna nog een Sub voor de verbouwing/inrichting. :rofl:

5 likes

Gewone loonslaaf hier ,dus geen 13de maand.Wel een kerstpakket jippie :face_vomiting:

5 likes

Hier ook geen 13e maand. December is me al duur genoeg, dan gun ik mezelf helemaal niets haha.

2 likes

Ik ben ook loonslaaf, maar wel degelijk dertiende maand. En nog een extra bonus in januari als onderdeel van de nieuwe CAO.
Maar als ik ieder jaar de dertiende maand aan horloges had besteed had ik nu een indrukwekkende collectie. Daar begin ik niet aan, ik heb nog meer dingen die geld kosten.
Dus ik bewaar het grootste deel, maar ik heb wel alvast deze gekocht van een gedeelte:

IMG_3521

7 likes

Gezien mijn koop gedrag (horloges) heb ik denk wel elke maand een extra maand gehad, maar niet heus. :joy::rofl:

2 likes

Ik heb 4 jaar lang geheel belangeloos (:lying_face:) tuinhuisjes gebouwd, tuinen aangelegd, muren in de monodek gezet, kozijnen geschuurd en gelakt en laminaat gelegd bij vrienden. Die verbouwing gaat me niet meer kosten dan een paar kratten bier en wat familieporties friet :shushing_face:.

Geen vriendin, dus dat scheelt al 70% in onkosten voor overbodige waxinelichtjes, waxinelichthouders en kussens :laughing:.

6 likes

2 maar?

U kent mevrouw Batossai overduidelijk. :joy:

2 likes

Die zorgt nu voor nog meer kosten hier aangezien ze 30 weken zwanger is. :man_shrugging:t2:

16 likes