Eindejaarsbonus, 13e maand: op welk horloge trakteer jij jezelf?

Dat gaat pas geld kosten,spreek uit ervaring

6 likes

Good to see you back Mike :slightly_smiling_face:

Dit gaat de tweede worden, ik ken het helaas. :grin:

Maar je krijgt er zo veel voor terug

volle luiers,slaapgebrek,eeuwigdurend baby bezoek :joy:

5 likes

Ik heb nu twee middelbare scholieren, over een paar jaar stroomt de rekening een stuk sneller leeg.

Geen vriendin, dat scheelt dan weer kapitalen. Maar ik heb zelf een paar zakken waxinelichtjes met kerstmis :stuck_out_tongue_closed_eyes:

4 likes

Ah. Dirty Dancing er bij. Zo’n mega reep Milka met biscuitvulling. Verse muntthee. Onder je Riviera Maison plaid op je witpluchen hoekbank.

Jij weet wat genieten is. :wink:

10 likes

Als ik je baas was kreeg jij helemaal niks behalve je salaris. Ondankbaar.

2 likes

Kerstpakket word ook altijd netjes ingeleverd bij mensen die hier wel gelukkig van worden,aan mij is het niet besteed
Tevens heb ik een werkgever en geen baas :+1:

3 likes

Nah, ik kijk met kerstmis altijd Scrooge. Past ook beter bij mijn horlogebeleving (ik ken best een Omega betalen maar…ngngng toch maar niet). Milka met biscuit: bingo. Wtf is Riviera Maison, het klinkt vreselijk. Past vast niet bij mijn Leolux stoelen en Gelderland (jawel!) bank. Bank. Niet hoek.
En Muntthee? Ik ben geen wijf of hipster zeg. Een glas met bladeren getver. Gewoon Latte Macchiato en daarna een hele serie IJndejaars/Zundert10/Adriaen Brouwer Winterwood.

Oh yeah!

1 like

Hoe laat word ik verwacht? :upside_down_face:

1 like

nog nooit een 13de maand uitgegeven aan een horloge…

Die was al op voor de kerst… :joy::joy:

2 likes

Twee keer achter elkaar was ie op voor de kerst?

2 likes

Ik ben dermate bijgelovig dat ik een 13e maand categorisch weiger.

:smirk:

10 likes

Ging even iets fout met de server…

Bezoek komt bij mij gewoon binnenvallen. Daarna mag je de Scrooge kiezen: Albert Finney, George C. Scott, Jim Carrey of Patrick Stewart. Uiteraard word je geacht de laatste te kiezen.

1 like

Vroegâh kon ik met mijn 13e maand bij de Kijkshop een horloge kopen, maar waar ik nu heen moet? Daar hoor je niemand over huh.
:roll_eyes:

Het worden deze 2 uitgaven…:wink:

imageimage

1 like

Ik wil niet lullig doen hoor, maar Latte Macchiato klinkt voor mij behoorlijk hipsterachtig hoor. Je drinkt gewoon koffie. Eventueel koffie met melk als je niet van koffie houdt…

10 likes

6 likes

Latte macchiato, koffie verkeerd, flat white, café au lait, heerlijk joh. En ik heb geen baard. Nee hoor, is al jaren volledig geaccepteerd, ook bij stoere kerels zoals ik. Zwarte koffie, dat drinkt mijn moeder van 81.

2 likes