Eindejaarsbonus, 13e maand: op welk horloge trakteer jij jezelf?

Deze

Of deze

Of misschien wel allebei :see_no_evil:

10 likes

Gaaf, gefeliciteerd!

1 like

als jij voortaan een beetje lief bent, dan is het wederzijds :wink:

1 like

Bij ons wordt de 13e maand boven een bepaalde salarisgrens maandelijks uitgekeerd, in plaats van in december. Dus helaas, geen (gevoelsmatig) extraatje.

Die maandelijkse bijdrage wordt netjes verdeeld over de verschillende spaarpotjes (o.a. voor twee studerende kinderen en één studerende echtgenote :wink: ) waardoor ik hem niet aan horloges kan verbrassen :stuck_out_tongue:

Overigens is dat natuurlijk mijn eigen keuze, dus erg zielig ben ik niet :wink:

6 likes

Ik misschien deze:

4 likes

Zit eigenlijk naar 1 van deze te loeren :scream:

20 likes

De eerste. Zonder enige twijfel.

5 likes

De Omega!! :heart_eyes::heart_eyes:

2 likes

Die Globemaster is echt :heart_eyes: ! De Zenith zou qua leesbaarheid te wensen over laten en je hebt al de opperzenith in je verzameling, dus ik zou voor de Omega gaan :wink:

1 like

Volgens mij hebben de drie bovenstaande posters een bril nodig. Want de onderste is toch echt veel mooier

4 likes

Roald is een stukje jonger dan de gemiddelde HF’er, geen zorgen. :joy:

Ook jij kent Roald niet. Roald is een beetje de 2018 reïncarnatie van deze jongen:

Dus die moet geen Zenith om. Die moet die Globemaster. Hij is de Globemaster.

5 likes

De tweede. Zonder enige twijfel.

Ik zit in team @koekoek

2 likes

:rofl::rofl::rofl:

1 like

Kerstpakket vind ik een achterlijk en denigrerend iets (maar hebben we het vorig jaar al over gehad, meen ik).

Zie verder steeds meer bedrijven die vakantiegeld en eventuele 13e maand gewoon verrekenen in het periode-loon. Hoger maandsalaris dus. Lekker overzichtelijk.

3 likes

Een landkaart en een pan ?

:thinking:

1 like

Ik heb hem alvast gehaald pas geleden.
Nou nog maar afwachten of er een extraatje bij zit eind december :wink:

7 likes

Morgen ben ik dat :yum:

Edit: geen extra horloges meer. Lekker wachten op de Pellikaan en af en toe wat ruimte maken in de box.

13 likes

Ik heb geen 13e maand, dus heb ik vandaag alvast mezelf maar een horloge kado gedaan.
Gewoon een klassieker; altijd goed

19 likes

Die Carrera zonder twijfel!!!

Oh ja, dat was ook al weer de leuke kant van consultant zijn :wink:

1 like