Eindejaarsbonus, 13e maand: op welk horloge trakteer jij jezelf?

ik mag even een tijdje geen horloges kopen van m’n vader hahah, ondertussen verkoop ik ze nog wel door dus ik blijf altijd wel wat moois hebben haha

Oh jaaa! Maar dan wel de versie met Albert Finney en sir Alec Guiness. Voor mij de enige echte! (En de Muppets…:wink:)

1 like

Dat ligt eraan of de Squale verkocht is, dan kunnen die €€€ bij de nieuwe aanschaf :smile:

2 likes

Neenee, even niet die gezongen versie. Ik wil Captain Picard als Scrooge zien. De muppet Christmas Carol is niks mis mee.

Oh en natuurlijk Deze:

1 like

Jean Luc mag nog niet eens de schoenen van beide iconen poetsen :blush:.( Picard moet maar zorgen dat ie de Enterprise op koers houdt.) Voor mij dé ultieme kerstsfeer uitdragend. Maar hé, who am I? (Nondeju, wat heb ik als kleine bengel angsten gekend door deze versie :scream:).

Blackadder +10 :+1::+1::+1:

1 like

Holahola, Jean-Luc is een hooggewaardeerd klassiek toneelacteur! Daarbij is hij ook nog de stem van Bullock bij American Dad! Onderschat hem niet!

Avery Bullock

1 like

Nee, nee. Dat zeker niet. De goede man heeft een behoorlijke conduitestaat. En ik waardeer hem zeker. Trouwens, zullen we beide de Cocktailtime dragen tijdens het kijken? :hugs:

1 like

:thinking: Dat zijn een paar serieuze klokjes!
Allemaal een zeer goede baan met dertiende maand zie ik… :slightly_smiling_face:
Ik heb geen dertiende maand :weary: maar wel een leuke baan! :sunglasses:
Ik moet maar gaan sparen…

2 likes

Uiteraard! Ik ben net voor een bandje aan het kijken. Bij kerst hoort eerder leer vind ik, dat is sjieker.

1 like

die dial op die 2e :open_mouth:

OT: geen 13e maand, in de horeca kennen ze dat niet. althans niet waar ik werk

Een Tudor Oyster (Prince/date), maar staat alweer een tijdje geen op het forum. Nog steeds spijt dat ik de koop toen niet heb doorgezet… :sob: Andere optie zou een Polerouter Electric zijn…

Deal!!! Leer staat hem goed. Ik zou een heel mooie donkerblauwe overwegen of een mooie bruine (niet te donker). Alhoewel…
imageimage

Ze kan veel hebben. Wellicht doe ik nog een struisvogeltje naast mijn blauw suede strap, omdat het kan.

7 likes

Ik zat te denken aan cognac of wat richting roodbruin.

Blauw ga ik ook nog doen, donkerblauw croc of zo, maar alles op zijn tijd.
Ik heb trouwens nog een bruin bandje liggen maar die is wel wat donker.

2 likes

Cognac staat top. Ik vind deze wat mweh…Maar alles op zijn tijd inderdaad :blush::+1::cocktail:

1 like

10 jaar geleden - ik zat er toen zelf nog niet - had “mijn” bedrijf het even een jaartje of 2 zwaar met de crisis. Geen winstdeling! Tjonge.

Inmiddels vindt de directie het wel lekker zo; en kunnen de sindsdien uitgespaarde tonnen per jaar mooi aan zakelijke hobby-projecten uitgegeven worden, die uiteindelijk alleen maar meer geld kosten.

Heb nog nooit een 13de maand gehad. Maar ik reken er dus ook niet op, wel zo overzichtelijk. :wink:

1 like

Ook blauw hagedis is mooi.

6 likes

oh die is ook prachtig!

1 like

Dit jaar ga ik sterk zijn en hoop ik dat de huidige rust verder doorzet. :blush:

Geen bonussen of 13de maanden hier… :cry:
Maar als de Heuer verkocht geraakt, kan dat tellen als eindejaarsbonus! Dan trakteer ik mezelf op een Oris pointer date en gaat de rest in het Speedy potje voor 2019 :blush:

22 likes

Druk aan het werk met de wintercollectie, maar daar heb ik die giga bonus niet voor nodig, komt trouwens pas in maart…
Wellicht weer eens bij Breitling shoppen

9 likes