Eindejaarsbonus, 13e maand: op welk horloge trakteer jij jezelf?

Now we’re talking! Die Globemaster! :heart_eyes:

1 like

Heb ik gehad en heb nu toch de seamaster pro chronograaf! Eind november moet er nu een PO 45,5mm of een AT eerste generatie met 2500C uurwerk komen.

3 likes

Ik zou graag deze willen maar vrees dat mijn 13e maand niet toereikend zal zijn. Geloof dat ik maar een goede fles whiskey haal en deze op de lange baan schuif.

7 likes

Eindejaarsbonus? Mazzelkont…

1 like

Die heb ik ook al een tijdje op oog. De 40mm grijze intussen om gehad. Iets te groot voor mij smaak. De 36mm is echter nog nergens de zien.

1 like

Het is een leuk model he, mooie combinatie retro en modern. Je bedoelt die met de zwarte plaat, gok ik (zie foto hieronder)?

De 36mm in groen is blijkbaar wel verkrijgbaar (iemand had hier een aanwinst voor hem en de 36mm groen voor zijn vrouw), dus voor de maat zou je die wel es kunnen passen :blush:

Sowieso kan je niet missen met heel die lijn vind ik :ok_hand:

7 likes

Ik ga mijn 2,4 extra maanden inzetten voor een van deze drie, ben er nog niet uit.

10 likes

Ik zou voor de IWC gaan.

14 likes

2,4 maanden? snap ik het niet of?

Bankwezen CAO

2 likes

grapjas :joy:

1 like

In het echt is deze donkergrijs. :stuck_out_tongue:

1 like

Wel oppassen voor het bonusplafond eh :wink:

Grande 'Petit Prince’:heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes::ok_hand:t2:

Ik denk dat mijn kaakchirurg straks met een heel fijn horloge rondloopt.

4 likes

Net klaar met grootste verbouwing en aanschaf auto…
Maar de auto gaat er waarschijnlijk ASAP weer eruit, als dat het geval is dan ga ik zeker voor deze rond het einde van het jaar.

Als de planning anders verlopen gaat, dan ga ik waarschijnlijk voor dezelfde… Alleen ipv zeker is het waarschijnlijk geworden.

11 likes

Het zal eraan liggen wat voor bonus je krijgt , als dat 5 euro is kom je niet ver, met 15000 had ik het wel geweten .Een mooie rolex natuurlijk .

Mijn bonus gaat meteen naar de rekening van de vrouw. Dus niks geen horloge, …

:wink:

11 likes

Waarom de auto alweer weg dan?

Volgens mij heb er al een paar :wink: