Eindejaarsbonus, 13e maand: op welk horloge trakteer jij jezelf?

facepalm

Zo jammer dit. De beste kapitein van de berenboot.

2 likes

Ho ho ho mijn waarde, nu niet aan geschiedvervalsing doen! De beste is toch altijd nog de enige echte :blush:

3 likes

Dank Fate. Ik had die steun nodig. Kijk, ik snap best dat Anacharsis blij wordt van dat gehuppel, gezang en gedans van Albert Finney (:musical_note: Thank you very much, that’s the nices thing that someone ever done to me :notes: etcetera), maar I like my Christmas Carol on the heavier side, wat ernstiger. En wie kan beter Scrooge personifiĂ«ren dan de geweldige en veelzijdige Patrick Stewart. Hij kan alles, Picard, Shakespeare, de zelfspot in American dad en Extras. Echt @Anacharsis, als je eenmaal Stewart als Scrooge hebt gezien wil je niet anders meer.

2 likes

Ik héb het gezien!!! Maar toch, niet om JLP enig tekort te willen doen, ik wil AF en AG!!! Kan het niet helpen. Iets met paplepel enzo
 :grimacing:

3 likes

Een Astron is meer flashy/bling.
Bepaalde types branden dat graag af.
Ik heb 'n Astron gehad, top horloge.

3 likes

Zo op een plaatje vind ik de SSH007J1 er best aardig uit zien maar hoe dat in het echt uitpakt weet ik niet. Het hoeft voor mij niet al te opzichtig. Als tweede keus de SSH003J1, gewoon de zwarte zeg maar. Van de overige modellen word ik niet echt warm. Nog een maandje afwachten

13e maand zit in salaris verdisconteerd en bonus is dit jaar afgeschaft. Ik weet nog toen ik ruim 10 jaar geleden begon bij mijn huidige werkgever ze de winstdeling (deze werd in de wandelgangen de zilvervloot genoemd
) en 14e maand net afgeschaft hadden.

Ik heb bovendien dit jaar 2 Omega’s gekocht bij de start van deze mooie hobby en sta op het punt om voor de misses een BB36 aan te schaffen dus voor deze jongen niets moois voorlopig

1 like

Als alles goed gaat en ik krijg dit jaar naast mijn 13e maand ook nog een kleine bonus, en ik leg al m’n gespaarde geld bij elkaar, en als we volgend jaar de vakantie overslaan EN ik krijg toestemming van mijn vrouw, dan denk ik dat ik rond februari eindelijk een nieuw batterijtje in mijn Festina laat zetten

28 likes

Patrick heeft natuurlijk concurrentie van z’n makker.

Sorry voor de off topic. Een eindjaarsbonus? Die zou ik gewoon hier in stoppen:

Horloges heb ik genoeg.

Kreeg verleden jaar een vuurkorf met bijbehorens,
Woon gvd op 3 hoog 
 wat mot ik ermee !

9 likes

:joy:

Had ik ook, maar woon wel op 4 hoog :crazy_face:

2 likes

McKellen als Scrooge, ik zou het graag zien. Verder zie ik het als een verwijzing naar X-men.
On topic zijn we het eens, behalve dat ik niet meer heb geskied sinds ik jaren geleden mijn sleutelbeen uit de kom viel (“pianotoets”). Mijn horlogedoos is ook vol en ik vind het te veel om aan een horloge uit te geven, dus leg ik het weg voor bij de volgende auto.

dan zou ik voor deze gaan, super handig en je kan hem ook als buitenkeuken gebruiken
 en je bespaart dan genoeg

Deze hele mooie 18k rosé gouden chronograph uit de jaren 50 :sunglasses:

Genesis

7 likes

Waarom zit die wijzerplaat er zo scheef in?

Dat is volgens mij optisch bedrog, want ik heb het niet waargenomen

Hmm, als ik een rechte lijn trek tussen 9 en 3 uur dan kom ik niet in het midden van de kroon uit? :thinking:

Als het scheef zit zal het best te verhelpen zijn

Dit jaar al zoveel uitgegeven aan de collectie dat ik mijn grail binnen had kunnen hebben!
Maar aangezien al die andere horloges een bron van vermaak en vertier zijn, schuift alles gewoon weer een jaartje op. Of een paar

e75b6cd7bc9b75779a7176ec7e83a8848a8dee45_1_666x500

Nog goed 1 maandje wachten. Dan krijg ik dit cadeautje van mezelf. Ligt al lekker te wachten op me.:sunglasses:

24 likes

Waanzinnig mooie klok, soms weleens spijt dat ik hem heb weggedaan. :disappointed_relieved:
Gefeliciteerd alvast, ga je plezier aan beleven. :+1:

5 likes