Eindejaarsbonus, 13e maand: op welk horloge trakteer jij jezelf?

2 likes

Alvast gekocht

6 likes

Ziet er goed uit!!
Gefeliciteerd met deze aanwinst. :+1:

1 like

Bij wwwatches.nl kan je er nog een scoren.
Net 4100 euro nieuw ipv 5400 list.

:heart_eyes:

1 like

Dank voor de tip, als ik er al toe zou besluiten wacht ik er op een in de prijsrange van mijn eerste. :wink:

1 like

En dat is? :wink:
Wat ‘doet’ een jong gebruikte?

Ik meen dat ik toen € 3.450 kwijt was voor nog geen jaar oud.
In nagenoeg nieuwstaat.

1 like

Oh man wat is ie toch waanzinnig! :ok_hand:

1 like

Jij hebt geluk gehad met dat prijsje nietwaar?

2 likes

Ja, i know.
:kissing_heart:
Wel ernstig dat ik me daar verder niet echt in verdiept heb ehh.:roll_eyes:

Jullie hebben gelijk, maar in real life vind ik het zo miniem, dat ik het nauwelijks waarneem en me dus niet stoord en een 60 a 70 jaar oude klok mag best wat ‘flaws’ hebben :sunglasses:

1 like

Thnx.
Het is de 3 maanden wachten waard!!!

1 like

Dat geloof ik! :+1:

Ik zie 't ook. Kastschroeven iets losdraaien, en doodeenvoudig het hele uurwerk iets de juiste kant opduwen, schroeven weer vast. Bij vintage heb je meestal wel voldoende speling om dit te doen. Probleem is nu, dat de stift enigszins krom geduwd wordt in de kroontube. Levert veel slijtage op aan de tube, juist ook omdat het een handopwinder is.

Verder mooi hoor. :wink: Maar, @Genesis, laat er wel even naar kijken.

1 like

Goede tip dankjewel :slightly_smiling_face: :+1:

1 like

Pfff, lekkâh! My Omega grail, wat een mooi ding is dat toch!! :ok_hand:

1 like

Ik zag net een Reverso Quartz, twijfel of ik het eigenlijk wil doen… Wél Reverso, maar niet het uurwerk. Meningen?

Tot nu toe uitsluitend quartz gedragen, maar ik voel een automaat aankomen !
Nog ff geen idee aan welk merk ik mn maagdelijkheid ga verliezen… ik neig nu naar een sarb017, maar ja, je verliest je maagdelijkheid maar 1 keer. Niets ten nadele van Seiko, maar de rest van je leven zeggen ‘mn eerste was een Seiko’ … weet niet hoor. Suggesties welkom !

Je praat meer over wat je nu draagt, dan over waar je mee begon! :wink: Hier was het eerste horloge een Swatch, dus in de ‘rangorde’ onder de Seiko’s… Als je naar een Alpinist neigt, ga je die niet ergens anders vinden!

Ook écht super blij met de deal met @tompj.
Anders was dit horloge nooit werkelijkheid geworden denk ik.

3 likes