Het is je gegund enne als bij mij het schip met ‘extra maanden’ ook nog eens aan wal komt, dan ben ik waarschijnlijk de eerste die ook een Mk.II gaat halen. Vind het echt een knaller!
Nog een maand? Jeetje, da’s nog vier weken wakker liggen!
Het is je gegund enne als bij mij het schip met ‘extra maanden’ ook nog eens aan wal komt, dan ben ik waarschijnlijk de eerste die ook een Mk.II gaat halen. Vind het echt een knaller!
Nog een maand? Jeetje, da’s nog vier weken wakker liggen!
Ik vind het super dat hij bij jou is geland. Hij hoort bij een echte liefhebber.
Ik heb geen schip met extra maanden. Ik werk gewoon hard
PS. Lig al 2 maanden wakker
Zoals ‘t heurt!
ik vind deze echt schitterend. Laatst eens om gehad (de 40mm). Wow
Mocht je de euro’s willen besparen heb ik nog wel een vergelijkbare oozoo. Stuur ik gratis naar je op.
En voor de eindejaarsuitkering 2018: deze
Welke zou dat worden dan?
Ik zou mijzelf trakteren op:
en/of…
Twee dikke Duitsers die nog hoog op de ’muss ich unbedingt haben’ lijst staan!
Deze om een voorbeeld te geven…
Op nummer 1:
Of deze op nummer 2, al komt die in de Montblanc versie wel haalbaar natuurlijk:
Voor het bedrag dat mijn vrouw gespendeerd heeft aan de keuken kan ik ze allemaal kopen, in verschillende kleuren, maar mijn vrouw zag het anders, die wou een two tone… keuken.
Helaas pas sinds oktober in dienst en 13e maand gaat naar ratio… Dus dan liever doorsparen voor volgend jaar
Is voor mij niet zo ingewikkeld: de bovenste van de 3 is aangeschaft dus de anderen 2 blijven op de wishlist. Samen met deze:
En leuke, niet te dure klokjes zal ik denk toch niet kunnen blijven weerstaan…