Eindejaarsbonus, 13e maand: op welk horloge trakteer jij jezelf?

De Nomos Orion is zo universeel dat hij ook echt casual gedragen kan worden. Ik zou er voor gaan. :wink:

Me too, mijn huis ofzo ::stuck_out_tongue_winking_eye:

Wel drie heel uiteenlopende horloges qua design/ stijl. Als je al een speedmaster hebt zou ik de Sinn laten liggen maar toegegeven die is wel heel fraai.

Mocht de bonus onverwacht toch nog meevallen dan zou deze wel een grote kans maken

16 likes

Dan heb je geen heel groot huis :wink: of je moet er 30+ willen kopen haha

Xpost, maar mijn bonus in de vorm van een klokkie komt met Sinterklaas. Een licht gebruikt instap modelletje uit 2015 met een bescheiden formaat. Wordt ik evengoed wel blij van. Foto van het net geleend.

8 likes

Wil graag variatie in de verzameling :slight_smile: Er is zoveel moois! (Zucht …)

1 like

1+ zou genoeg zijn hoor :wink:

Super vet zeg! … jaloers

1 like

Langzaam aan focus aanbrengen; ervaring leert “you can’t have 'm all…” :wink:

1 like

De bonus kan mee- of tegenvallen dus ik heb deze vast aangeschaft. Voor dat geld echt geinig en zeker al de nodige voorpret met het zwembad van komende zomer in mijn achterhoofd…

8 likes

Niet jaloers zijn, zodra hij binnen is laat ik een paar foto’s maken en zal ik ze posten in het Klaauw topic.

1 like

13e maand?! wie gaan dat allemaal betalen?!
Uzelf natuurlijk, sigaar uit eigen doos…
Maar goed, voor mij gaat het een heel funky duikertje
worden van Anker of Ruhla of zo, te scoren op UF :grin:
Vind ik heel leuk om te dragen en gek genoeg krijg ik
vaak leuke opmerkingen over dit soort horloges, net als over
zo’n maffe Amphibia bijvoorbeeld.
Wij houden u op de hoogte :+1:

4 likes

Hey @drex ik herken het principe…
Ik werk voor mezelf en juist dan lekker om jezelf ook wat toe te be-delen :slight_smile:
Anyway, ik ben heel benieuwd welk funky duikertje het gaat worden, leuk!

3 likes

Deze. Vermoed dat je daar de meeste lol aan gaat beleven. Als het mogelijk is uit je geboortejaar, of maakten ze toen nog geen DJ’s? :imp:

1 like

Genoeg bonussen en 13de maanden, enkel niks voor mij. :cry:

1 like

:zipper_mouth:

2 likes

Arme @Bidle :stuck_out_tongue_winking_eye: alweer niet ?

1 like

Misschien nog voor het einde van het jaar deze als in tijd zie hem op te halen :):slight_smile:

8 likes

CEO’s delen alleen uit, toch?