Eindejaarsbonus, 13e maand: op welk horloge trakteer jij jezelf?

Heb je een voorkeur voor dit merk of… Ohnee, retorische vraag :smile:

2 likes

Nieuwe tattoos en als er nog wat overblijft toch wel heel graag een speedy reduced. De 3511.50 wel te verstaan

1 like

Jep :slight_smile:

1 like

Ik heb mezelf al te veel getrakteerd dus de 13de maand zal dienen om de put deels te dichten :stuck_out_tongue:

5 likes

zou het liefst van me 13e maand en eindejaarsbonus een Tudor BB halen. Helaas moet de wc verbouwd worden dus de vrouw vind dat dat voorrang heeft helaas :stuck_out_tongue:

3 likes

Gelijk scheiden…

1 like

Dure WC…

IWC ? :yum:

19 likes

:joy: het proberen waard!

De mijne gaat op aan de badkamer,misschien nog een Stowa als het lukt :thinking:

1 like

2 likes

Zijn er zoveel forum leden met een 13e maand dan ?

1 like

Geen 13e maand,wel bonusregeling in mijn geval.
Eea afhankelijk van de winst,niet de omzet :sunglasses:

1 like

Moet je voor die G-Shocks ook op cursus? Of valt het mee? Ik heb een keer kort een MTG gehad en de moed zonk me in de schoenen toen ik de dikte van de gebruiksaanwijzing zag. Ik heb hem verkocht omdat bij dit horloge zo duidelijk bleek dat ik eigenlijk aan een leesbril moet.

1 like

YouTube hahahaha, ik kon de tijd niet eens verstellen :joy::joy::joy:

1 like

Complex, hè?

Voor het gemak draag ik heel graag mijn 112. 2 wijzers, 1 kroon en verder niets.

2 likes

De 103st Diapal is in mijn ogen NOG mooier, maar ook specialer! Zou ik ook overwegen als ik jou was

5 likes

Een prachtige dial, maar hij is wel erg dik naar mijn mening.

hij is dik, maar vind het niet een enorme ton. Hij past prima onder mijn overhemd

1 like

Geen 13de maand of bonus, maar wel de tijd van het jaar om jezelf en anderen te verwennen met materialistische dingen! Dus dat doe ik dan ook maar, heb ik/we het hele jaar voor gewerkt.

Los daarvan, dit jaar gaan wijn als gezin een ander arm gezin blij maken met een goed gevulde sinterklaas avond… de voedselbank gaat ons koppelen aan een gezin en daar gaan wij dan Sint inkopen voor doen en hun dan verrassen met pakjes avond… dus we hebben ook gewerkt voor hun dan een beetje… voelt goed!

28 likes