Eindejaarsbonus, 13e maand: op welk horloge trakteer jij jezelf?

gaaf !
wij proberen altijd elk jaar iemand blij te maken met een kerstpakket ( iemand die het niet verwacht en het door ons bedachte flexibele regels verdient…vaak langdurig zieke, werkloze oid ).

maar ook geen 13e maand salaris, maar moet wel 13 maanden werken :wink: want werk als zelfstandige :stuck_out_tongue:

2 likes

Wij ook zelfstandige dus herkenbaar.

Ik koop altijd kerstpakketten voor onze kids en voor de bejaarden in onze straat. Vinden ze geweldig!

1 like

13e maand? Eindejaarsbonus? Is dat een bonus als je nog leeft aan’t einde van het jaar?

Hier geen plannen. Koop liefst niks in december, met die drukte overal. Heb qua horloges wel zo’n beetje wat ik wil. Eerst de ‘bijvangst’ van de afgelopen jaren maar eens uitventen.

1 like

mag ik een heads-up per PB? :wink:

Mag ik een vooruitbetaling per bank? Puur omdat je van me mág kopen? :wink:

1 like

tuurlijk

1 like

Wanneer ga je dit doen? :angel:

Oh, roep ik al jááren…

3 likes

Intussen de knoop doorgehakt, een Ball Marvelight komt mijn richting uit :slight_smile:

5 likes

Goede keuze!

We hebben net de ski vakantie geboekt, dus de 13e maand is al op :yum:

1 like

Mijn 13de maand gaat dit jaar naar een Speedmaster. Had er een maar die heb ik een half jaar geleden verkocht, nog steeds spijt van :frowning:

3 likes

Misschien wel de Tudor Style 41…

8 likes

@Motormuis shoppen in Londen :slight_smile: ?

2 likes

Dat gaat niet door omdat de Black Bay Harrod’s niks wordt :smile:

Ai, die is mooi​:+1:t2::blush:

1 like

Zou ik ook graag eens in het echt zien :+1:t2:

1 like

:smiley: Misschien leggen ze bij Harrods er toch een paar ‘onder de toonbank’. Just in case.

1 like

Mooie band op de Tudor.

Geen bonus of dertiende maand hier maar tracteer mezelf wel lekker op mijn eigen ontwerp horloge, de Long Beach

Maar dan wel met deze nieuwe wijzerplaat, zilveren wijzers en een iets aangepaste chronowijzer.

Mochten jullie wel je bonus of dertiende maand willen spenderen of je spaargeld afromen voor de fiscus? De Kickstarter crowdfunding actie start in december, super early bird eur. 249,-

9 likes