Eindejaarsuitkering, tijd voor een NA

Vandaag deze ORIS 65 gepast. Als ik jouw lijstje bekijk wellicht een mooie optie?
List is €1900,- dus past mooi binnen budget. Past ook goed op een bescheiden pols. image

7 likes

Ik zeg een Damasko DA46/47. Dit weekend ff naar Düsseldorf, kun je ze passen.

2 likes

Deze heb ik sindkort ook, met spoedig de stalen band erbij. Ik kan hem van harte aanraden. :+1:

1 like

Oris Zeigerdatum of een Mühle Glashütte Promare Go. Of Datum. :slight_smile:

Maar het kan dus wel. En het wordt ook steeds een normaler bedrag dat je nodig hebt op die leeftijd.
Maar goed, laten we het verder maar bij horloges houden. Vind ik veel leukere discussies.

1 like

100k als 25 jarige bij elkaar sparen, schei uit man. Doe eens even normaal. Het is lief dat je ouders alles voor je gelapt hebben, maar zo gaat dat bij anderen niet vaak.

:point_up:t2: Ik denk dat je een bevoorrechte situatie hebt gehad. Op mijn 25ste had ik een huurappartement, 8-10k op de rekening, een Fossil om en elke week een andere vriendin.

Oh, wat was ik gelukkig. :tada:

Wat je ook kan doen is denken; nou, één duiker is genoeg en die twee SKX’en bij je budget op de stapel gooien.

Dan is een Tudor Black Bay ineens binnen bereik (tweedehands).

12 likes

Ook een hele mooie, het geld is er wel en ik wil niks verkopen eigenlijk…en ik wil het budget ook weer niet zoveel oprekken😂 maar het is absoluut een heel mooi horloge met een hele dikke gangreserve

2 likes

Klinkt als één groot feest :smirk:

7 likes

Luxe struggles :sunglasses:.

Mag ik een Halios voorstellen? Het merk heeft iets minder aanzien dan een Omega, maar onder de 1000 en gebouwd door een echte liefhebber. Jason heeft de uitlevering van de GMT’s maanden uitgesteld omdat hij ontevreden was over de GMT wijzer.

Ik denk dat het een leuke toevoeging aan je collectie is.

5 likes

Hoewel ik €30.000 veel geld vind voor op de spaarrekening is dit natuurlijk relatief. Er zijn mensen met miljoenen op de bank die dit gemiddelde makkelijk opdrijven. Ook zijn er veel mensen met een grote aflossing op hun hypotheek of andere investeringen en misschien weinig geld op de rekening.

Mijn opa zei in ieder geval altijd “geld dat je niet hebt kun je niet uitgeven”. Daarmee bedoelde hij ook dat hij leningen (op hypotheek ed na) sterk afraadt.

3 likes

Magertjes voor 25, maar wat wil je met een hurrappartement, een Fossil en slechts 10K :wink:

4 likes

Getrouwd… 1 kind en de 2de onderweg…
€1000 in het rood, bij beunen om mijn voor oorlogse roestbak te tanken (niet meer dan voor de kmters die gereden gaan worden) Uren en uren op de stoep sleutelen om hem door de APK te krijgen zonder kosten, bij elk piepje of kraakje aan het witgoed heel hard hopend dat het heel zou blijven anders… enz enz.

Maar wel

Ja dat zeer zeker.

Nu ondertussen lukt vol tanken gelukkig wanneer de tank leeg.

PS wat vind ik die Tudor toch gaaf!
De Halios is voor @Timo9 een goed plan vind ik!

9 likes

Tudor BB of Pelagos zou ook mijn keuze zijn. Wel uit het blauwe deel. Ziet ze toch voor de 2k gaan.

Euj dat eerste deel is herkenbaar :wink: op mijn 25e al 2 jaar getrouwd, 1e kind, 2e in de maak, eigen huisje. We hadden t niet super breed maar wel dol gelukkig. En uiteraard nog steeds :kissing_heart: maar wannuh lulkoek hier allemaal over dah wel / niet sparen. Laat iedereen dat voor zichzelf uitzoeken.

Een simpele levensles hebben mijn ouders me meegegeven; ‘geld weh guh niet het, kenduh ok niet uitgevuh’ :flushed:

O ja; ‘van eerlijkheid wordt je niet rijk’, maar die les was meer van mijn opa :rofl:

Wannuh klets :grin:

On topic; die halios is cool :metal:

1 like

Elk voorstel is welkom :wink:
Dit vind ik wel een mooi horloge alleen heeft voor mij niet een wow factor…Dus zal dan niet veel draagtijd krijgen gok ik zo

1 like

De Halios is in het echt heel mooi, dit is de bronzen versie maar de series 2 met lichtblauwe plaat is ook wel een eyecatcher.

3 likes

Nog iets gekocht?

1 like

Ja zeker

En

Meistersinger PDD908 en de SARX035… Ik ben er tevreden mee :smile:

4 likes

Als ik de loterij win dan wil ik een Patek.:laughing: 31 december weer een kans om te winnen!

1 like

Oeh!!! Die sarx,… :heart_eyes::heart_eyes:
Die is al even in beeld bij me.