Eindejaarsuitkering, tijd voor een NA

Deze horloges worden vaak impulsief gekocht en reken maar dat je er echt aan moet wennen, wat niet iedereen lukt… en dan gaan ze vaak de blauwe zone is…

1 like

Leuke Doxa ?
Zou moeten lukken rond dat budget.

7 likes

Yes, deze foto is van mij :wink:

10 likes

Om mij hoef je je financieel geen zorgen te maken hoor :wink: .

Niemand wil een Meistersinger…

1 like

Je hoort vaker dat een beurt bij deze aardig aan de prijs is ?

Dacht dat ik er 1 wou maar…:joy:

I know…

Probleem denk ik is dat voor veel mensen het een gimick horloge is. Je hoeft er maar 1 van te hebben… terwijl mensen meerdere divers of dress watches willen hebben.

Verder lijken alle modellen erg op elkaar… dus het maakt ook niet zo erg uit welke je koopt.

€ 750,00 indien Omega gecertificeerd. Indien niet gecertificeerd, hebben ze de evt. Noodzakelijke onderdelen beschikbaar?

Dus een beurt kost iets minder dan de helft van de waarde van het horloge ? Dat heb ik er niet voor over

Ach eindejaarsuitkering, hier in het dorp is de postcodeloterij gevallen!

Echt een toppertje

8 likes

Speedmaster 39 mm of een Oris, maar in ieder geval veel plezier met het uitgeven van je eindejaarsuitkering :grinning:!

1 like

Bedankt Hans dat komt wel goed!:blush:
Ja speedmaster erg mooi maar als ik die prijzen hoor van een beurtje voor de reduced dan gaat hem die niet worden.

1 like

Correctie: dat is echt geen beurtje, maar een grote beurt met alles erop en eraan behoudens kapotte onderdelen.

Een recente tweedehands longines aviation big eye?

1 like

Voor sommige Speedmasters Reduced is onderhoud inderdaad vrij kostbaar, zelf heb ik een Speedmaster Date met kaliber 1152 (39mm) uit februari 2000. Voor dit uurwerk is service door iedere goede horlogemaker prima te doen en niet zo heel duur.

1 like

Ik vind een reduced nog steeds een net niet speedmaster. Spaar dan door en koop een ‘echte’.
Kost je wel ook je vakantiegeld alvast.

Tag Heuer Aquaracer

2 likes

Inderdaad. Tel daarbij een beurtje op en je komt wel heel dicht bij een Pro. Snap echt niet waarom mensen voor een Reduced gaan. Als het om de maat gaat dan is er ook nog de FOIS die ook nog eens vele malen mooier is dan de Reduced.

2 likes

als je budget nog wat kan oprekken is een smpc300 echt een mooie optie.