Eindejaarsuitkering, tijd voor een NA

Stiekem beetje spijt dat ik de FOIS weg gedaan heb…

12 likes

Die is echt prachtig maar denk wel flink buiten het budget ?

Deze kwam ergens anders al langs, en het blijft een knaller. :heart_eyes:

13 likes

Ik schat dat het prijskaartje van de FOIS iets afwijkt van dat van een reduced en sommige mensen vinden een automaat gewoon prettig. Verder niets mis toch met een reduced?

1 like

Wilde ik net nog erbij zetten, die heb ik toen verkocht voor €2800 dus iets boven budget idd :wink:

Kijk eens naar Tudor, zou mijn advies zijn!

3 likes

Flik Flak misschien?

Zo zeg, jij hebt echt humor…:triumph:

1 like

Nou 't lijkt mij een uitstekende aankoop.
Prachtig en met de kroon opzij ipv op de wijzerplaat.
niet zo uitsloverig ook.

want laten we eerlijk zijn
duurdoen en uitsloverij is waar het weer eens om draait.

Kerel dit slaat helemaal nergens op, ga ergens anders mensen vervelen.

2 likes

Meistersinger is gewoon een prachtig liefhebbers merk.
Mijn favoriet: de Salthora Meta, 2e hands zeker voor 1,5k te vinden.

5 likes

Een of andere manier vind ik de reduced niet mooi… het lijkt op een Speedy die te heet is gewassen. de subdials zitten te dicht op de rand.

Als er geen Pro was, was het ok. Nu weet je dat er beter is. Amerika was OK geweest als je niet wist dat er Europa is. Skoda was OK geweest als je wist dat er Volkswagen was. Enz. :wink:

@TS, er staat bij @Crownguard een heel mooie Tudor te koop voor net geen 2K.

7 likes

Is een TAG Heuer 1000 professional uit de jaren 80 niets?
Tussen de 600 en 1000 euro te vinden.

1 like

Dit slaat heel erg op de huidige idioterie hier.

Het is namelijk niet het dure horlogeforum al schijnt dat de trend te worden.

maar je hebt het volste recht het oneens te zijn hoor.

1 like

Als ik mij goed herinner zit jij in de flipperkasten? Zijn daar ook niet allemaal gradaties in. En als je de ene hebt, wil je de volgende nog specialere. Niks rationeels aan. Gewoon een losgeslagen hobby, net als wij hier. En we vinden het leuk.

6 likes

De Speedmaster van mij lijkt zelfs in het geheel niet op een Speedmaster Professional. Een “look-a-like” in een kleiner formaat zou ik ook niet hebben gekocht.
Het is bij mij een kwestie van smaak, ik vind een zilveren wijzerplaat met opgelegd logo en indices gewoon het mooiste. De zwarte gestempelde wijzerplaat van de professional heeft me er altijd van weerhouden om er uiteindelijk een aan te schaffen. Vorig jaar heb ik op het laatste moment gekozen voor een SMPc i.pl.v. een Moonwatch.

Mijn Speedmaster Date Silver:

11 likes

TS vraagt om een horloge met een vrij riant budget toch? 1.5-2k kan je gewoon een mooi horloge van kopen. Maar zoals met alle keuzes, zijn niet alle keuzes ‘even goed’.

Sommige keuzes, vooral de speedmaster reduced- is gewoon -voor mij- net niet. Ik vind het vergeleken met de professional gewoon geen goede koop. Vanwege de dial layout, de automaat en het ‘volgens kenners’ lastige onderhoud.

Voor de rest zijn hier allemaal redelijke suggesties gegeven… binnen budget van TS.

Dus wat wil je nu?

1 like

Als je een trekker kunt regelen, zou ik mij aansluiten in Den Haag als ik jou was. Een heel jaar hard werken en dan zo’n fooi. Schande!

On topic. Die Sinn. Wat een bjoetie.

10 likes

Wat een rare reactie, TS is op zoek naar een horloge tussen 1,5 - 2k wat is daar mis mee. Mag hij toch lekker zelf weten.

2 likes

Genoeg bedrijven waar je in jouw ogen geen fooi krijgt. Gelukkig krijg jij een hoop meer, dat zul je dan ook wel verdienen met dat harde werken.

3 likes

Damn Ide, dit is wel echt next level sneu :disappointed_relieved:

10 likes