Eindejaarsuitkering, tijd voor een NA

Haha, ik dacht dat mijn malle trekkerverhaal wel duidelijk maakte dat het om een sarcastisch afgunstig gebbetje ging. Zo’n extraatje aan het einde van het jaar is heerlijk. Ik heb het niet. :smile:

7 likes

Hier kan ik voor instaan, Ide heeft laatst van ellende van mij een g shock overgenomen. Meer zat er niet in…

8 likes

FTFY.

2 likes

Eigenlijk bedoel ik deze ook… deze gaan rond de 2300?

Met goed zoeken kan het zelfs iets lager. Let op met betrekking tot de blauwe versie: die is op foto’s een stuk flitsender dan in het echt.

Ik heb alle reacties even bekeken en welke mij aanspraken waren ;

De omega smpc300
Tag Heuer Aquaracer
Oris Aquis en daarna zag ik de sixtyfive ook… al met al weer allemaal duikers :joy:

1 like

Zou ze 'ns gaan passen. Veel Oris’sen zijn groot.

@anon50762135 verdient het niet maar krijgt het wel. Dat is nog eens goed geregeld.

Zou het niet precies weten. Volgens mij iets lager of hoger naar gelang de leeftijd. In de prijsklasse misschien wel de meeste bang voor je buck.

1 like

Doxa sub!

1 like

@selie kom er maar in.

1 like

En als je van duikers houdt misschien eens kijken naar een inner-bezel duiker?

Zoals de LLD, nieuw voor <€1500 te vinden en tweedehands rond de €1000

9 likes

8 likes

Doxa is een mooi horloge hoor maar niet mijn ding…

Draagt overigens door de lugs als een enorm groot horloge!

Even heel wat anders.

6 likes

En wat denk je van damasko, met of zonder bezel.

5 likes

Tja. Wellicht dan toch ook een nomos overwegen?

I.p.v. de meistersinger? Oprecht een stuk hoger afwerkingsniveau.

En de reduced is ook top!

Lastig hoor.

Ps in november al een eindejaarsuitkering? Hoe werkt dat? Toen ik nog een baas en baan had kreeg ik de 13de maand in december…

Met de tweede zin geef je nu net aan waarom de eerste zin niet vanzelfsprekend is. TS heeft een budget bepaald, zoals de meesten doen die geld opzij leggen voor een horloge. Los van het feit dat die “echte” misschien te groot is voor de kleinere pols.

3 likes

Ik weet niet wat ik ga doen als ik mijn centjes krijg. Hmmm ik denk aan spullen voor het huis…:grimacing: Met een beetje mazzel blijft er iets en dan… weet ik nog niet.

3 likes

Dit is echt zo een onzin.
Vanwege de marketing BS krijg je dit soort uitspraken.

Niet mooi vinden kan ik volgen, maar een net niet uitspraak snap ik totaal niet.

Het is geen Steinhart… :see_no_evil:

6 likes