Eindejaarsuitkering, tijd voor een NA

Schitterend! Fraai ‘anders dan andere’ canvas band ook :ok_hand:. Van welk merk/maker is die als ik vragen mag?

Cheers

Die canvas strap was van de Griff, goede kerel met mooie producten

1 like

Ik vind deze dan weer niet zo omdat die met 05 10 15 20 etc werkt.

Ook zeker een hele mooie !

Valt me op dat Junghans niet wordt genoemd. De Max Bill Chronoscope vind ik een van de mooiere horloges in die prijsklasse met een Bauhaus design taal die je als MeisterSinger liefhebber wel zult waarderen. Daarnaast nog de Oris Big Crown in verschillende kleuren en de Diver 65 al ben je al goed voorzien in de divers.

4 likes

Dat Damasko nog niet eerder genoemd is! Inderdaad!

2 likes

Is t concept v n einzeiger eigenlijk wel je ding? Via de Solo Fiffer kun je t misschien op n low level manier uitproberen voordat je tot aankoop over gaat.

geen seiko?kzou toch eens zien naar de marinemaster…sbdx001 of 017…imho beste wat je kan kopen voor dat geld.

1 like

Ik kan je alleen maar applaudisseren voor je uitstekende keuzes. Mijn afwisselende dailys zijn een 38mm Meistersinger Perigraph (zwarte dial) en een mid size Omega Seamaster 300m.

Ik heb de reduced wel eens om gehad maar miste totaal dat wow-gevoel. Miste op een of andere manier de diepte in de dial. Maar dat kan ook aan de volstrekt ongezellige setting hebben gelegen, werd zowat de tent uitgeschopt omdat niet binnen 5 minuten van binnenkomst cash wou neerleggen (dan kon er ook zonder bonnetje worden betaald snapt u). Voelde niet senang, dus dat kan hebben bijgedragen…

1 like

Mooi, dat is dus eigenlijk een beetje dezelfde smaak, heb je toevallig foto’s van de Meistersinger en Omega om de pols ?

Ik moet zeggen de afwerking vind ik top van het horloge maar toch mist er voor mij iets in het horloge dat de echte factor heeft om hem veel te dragen

Ik heb er al 4, wil toch ook eens een keer wat anders :smile:

de marinemaster is wat anders ;-).

Spanning opvoeren :wink: Doorsparen tot de volgende eindejaarsuitkering en dan met een budget van 3k+ een mooi vintage horloge uitzoeken (met certificaat, garantie en service).

Zolang kan ik niet wachten :joy:

2 likes

Ja tuurlijk snap dat die absoluut niet te vergelijken is met wat ik heb

Damasko is heel ziek. Ds30 is een geweldig horloge, en je houdt veel geld in je zak

Ik zal zo even wat shots voor je maken. Er staat ergens in een van de Seamaster Only threads wel een foto van mijn 300m op Perlon dacht ik.

1 like

Cool ben benieuwd!
Hoeveel mm is van jou?


Sinn 356?

5 likes