Eindelijk een Bond watch.. (maar geen Omega)

Heel mooi. Veel plezier ermee.

1 like

Mooie aanwinst met een leuk verhaal. Dat zijn diegenen die blijven hangen :+1:

1 like

Bijzonder lezenswaardig verhaal. Heel mooi Bond horloge. Gefeliciteerd met de NA. Coole foto’s bij het verhaal :+1:t2:

1 like

Leuk te lezen en mooie klok, veel plezier ermee :blush::+1:

1 like

Mooi horloge! Live and Let die is toevallig één van mijn favoriete Bond films. Ik houd wel van de Roger Moore versie van Bond, eerlijk gezegd.

Dat LED horloge wat hij op zeker moment droeg is ook tof.

Hoe dan ook, gefeliciteerd!

1 like

Dit zijn de betere topics!
:pray:t2:

Gefeliciteerd met de NA.:facepunch:t2:

2 likes

Leuk weetje. Dat maakt dit wel op zijn eigen manier een bijzonder horloge. Dank voor deze mini-docu.

Veel draaggenot gewenst! :+1:t2:

1 like

Mooi verhaal en horloge. Geniet er van!

1 like

Mooi horloge. Het nummer Live and let die van Paul McCartney & Wings
( ex Beatles) is een nummer dat door velen gecoverd is.

2 likes

Ik vond het ook een vermakelijke film. Heb meteen besloten vanavond ‘the Man with the Golden Gun’ te gaan kijken, met het risico dat ik daar weer een horloge zie die ik wil hebben…

2 likes

Leuk verhaal. Dankjewel. Geniet van je mooie Tissot!

1 like

Leuk verhaal, geniet ervan :wink:

1 like

Prachtig horloge en mooi verhaal :ok_hand:t2:

1 like

Leuk verhaal. Metplezier gelezen.

1 like

Leuk verhaal en een heel mooi horloge. Proficiat!!!

1 like

Prachtig horloge en verhaal! Geniet er van!

1 like

Mooi horloge. De chronograaf zou een goede aanvulling zijn.
Veel plezier ermee!:+1:

1 like

Dat vind ik nou leuk, een horloge met verhaal erachter :+1:

Mijn bescheiden collectie bevat ook verschillende van dat soort horloges (verbonden aan films etc)

1 like

Leuk om te lezen en een heel gaaf horloge,veel draagplezier :facepunch: :facepunch:

1 like

Een update rondom de zoektocht naar een band. Hier worden beide horloges weer even meegenomen omdat het goed uit te wisselen valt (dacht ik). @wbcoupe en @JimSoul wezen me beide een paar keer op een paar mooie stalen banden. Nu is het gekke dat sommige banden voor echt veel geld verkocht worden en dat sommige banden voor relatief weinig de deur uit gaan. Dus, we vonden een mooie band met stalen endlinks in Japan, bod geplaatst en gewonnen. Tijdje gewacht en toen was hij hier.

Met enthousiasme begonnen om de band op de PR516 automaat te maken maar spijtig genoeg past het niet. Hier zie je het probleem:

De kast van de automaat is dikker, door uiteraard die automaatmodule op het uurwerk. Hierdoor kan de band niet goed draaien binnen de lugs. Dat ziet niet fijn en het zorgt voor slijtage. Geen goede optie dus.

Dus gewisseld qua banden. Zie hier het resultaat.

1. De nieuwe band op de handopwinder PR516

Prachtige band, staat heel erg mooi met dit horloge.

1. De PR516 automaat met de andere stalen band:

Bij elkaar:

Ik had liever de stevige stalen band die nu op de handopwinder zit, op de automaat gehad. De automaat is wat top-zwaarder, en de huidige stalen band is wat losser. Maar goed, dit is ook een optie en nu kan ik nog steeds door blijven zoeken naar een Oyster, al is die erg moeilijk te vinden.

Volgens het wijze internet is het de linkse band.

Het verhaal is dus nog steeds niet af…

7 likes