Vooralsnog heb je al wel een mooiere set dan die van het wijze internet, die rechtse band is wel een beetje brrr
En dat maakt het ook weer leuk
Wanneer is een NA echt afgelopen? Een jaar geleden was ik al met banden bezig, en nu alsnog deze update. Zoals je op de foto ziet heeft Bond een andere band op zijn horloge dan ik hierboven een aantal keer heb laten zien.
Ik droeg hem zo:
Bond draagt hem zo:
Zat me nog steeds niet lekker, ik wilde ook die band. Nou schijnt dat best een zeldzame band te zijn en de mensen die hem te koop hebben weten dat ook, dus het is vaak veel te prijzig. Ik wist lang niet welke band het was maar stuitte toevallig op een verhaal van iemand die hetzelfde probleem heeft als ik (namelijk een soort dwang om de goede banden bij de goede horloges te zoeken) en daar zag ik dat de juiste band de Tissot 608 is met unmarked endlinks. En eindelijk heb ik er 1 (dank wederom voor de tip @JimSoul . Dat maakt het horloge zoals dit:
En ja, nu is hij wel ‘af’.
Heel tof!
Schept toch een band zo.
Mooi
Tof man. Eindelijk helemaal af
mooi werk!
Mooi verhaal en nog mooier resultaat. Gefeliciteerd amigo en geniet ervan!
Graag gedaan
Herkenbaar
Het bandje staat hem goed! Veel draag plezier
Geweldig verhaal veel draagplezier met je nieuwe band
Een jaar lang genot van een NA, wat een topper
Dank allen. En die oude band komt wel weer van pas hoor, er komt binnenkort weer een vintage Tissot in de collectie en de kasten zijn hetzelfde.
Gefeliciteerd! Staat hem een stuk leuker ook deze band.