Eindelijk een Breitling die ik wel in een collectie zou willen hebben

Hij klinkt ook erg lekker, ziet er goed uit en het lijkt mij wel wat
https://www.youtube.com/watch?v=Gl-aUbN3b5c

Ok, ok, ik weet het, het is een beetje cheaten maar we houden hier wel van techniek en deze oude techniek is toch om te smullen. Onniedan?

En daar hoort deze dan bij

11 likes

Hahaha, ze hebben vast iets beters, ik ben een noob betreffende Breitling. Maar je zou deze met een dergelijk toestel zomaar nodig kunnen hebben.

1 like

@Da_Watcher Juist een chronomat lijkt me bij uitstek passend

Brandstof berekenen was van levensbelang bij her overvliegen van het kanaal.

6 likes

druk eens voor de grap op die alarmknop.
je moet 't ding immers toch ff testen nietwaar

Je moet helemaal geen knop indrukken…

2 likes

uitrukken dan
wel ff testen he

Ik verwacht dat de rekening dan behoorlijk zal zijn.

1 like

Tof ding, wel.

1 like

Ik verwacht er met mijn lifestyle geen gebruik van te hoeven maken. :rofl:

2 likes

Misschien als je een keertje echt heel erg graag een pizza wil laten bezorgen door een reddingshelikopter :sweat_smile:

1 like

hmmm altijd negatief geweest over de Breitlings met de lcd displays erop maar hier druipt de toolwatch looks vanaf zeg. oke ik ben om!!!

1 like

Prijzig pizzaatje.:thinking:.

2 likes

Op 1 februari 2009 zijn de noodfrequentie 121,5 MHz (civiele versie) of 243 MHz (militaire versie) afgeschaft ten gunste van een ander alarmsysteem voor noodsituaties op zee, op het land of in de lucht .

In kort met deze Emergency 1 krijg jij een ‘gewone’ heel dikke Aerospace, dus veel te duur voor wat het is…sorry…

:wink:

2 likes

De emergency 2 is best prijzig, overigens.

De ‘2’ zijn nog steeds duur, zelfs in okkazie vanwege het feit dat ze nog steeds erg goed werken op de andere 406Mhz-frequentie
Het blijft een mooie grote Aerospace als we het nut van dit noodzender niet hebben

Ik snap het niet helemaal. Is de 2 te gebruiken als noodzender of niet?

Ja, deze werkt met 2 frequenties, 121,5 en 406.04

uitleg van Breitling:
De Emergency is uitgerust met een microzender die afwisselend twee verschillende frequenties gebruikt. Het zendt elke 50 seconden een eerste digitaal signaal uit op de 406 MHz-frequentie, bedoeld voor satellieten, gedurende 0,44 seconden, evenals een tweede analoog signaal op de 121,5 MHz-frequentie (die lokalisatie en redding mogelijk maakt) gedurende 0,75 seconden om de 2,25 seconden.

1 like

Ja die gaan lekker he. :grin:

Hoe krijg je het voor mekaar? Breitling brengt het ene na het andere horloge uit wat ik wel zou willen hebben, en jij komt met de totale anti-these van al die horloges aan zetten.

Het is druk, het is ana-digi, wat verschrikkelijk is, het oogt enorm lomp en ik weet niet waar die vier grote knoppen voor zijn, her en der. Brrrrrrrr. Voor de duidelijkheid: Ik wil het ook niet weten.

Dit is niet eens de Multipla van de horlogewereld, ik weet zo snel gewoon even geen auto-equivalent te bedenken.

Kijk. Dat zijn ze dan wel weer. De Breitlings van weleer. I approve.

1 like

3 likes