Ik wilde al lange tijd heel graag een Einzeiger in mijn collectie.
Ik had eigenlijk niet echt een wensenlijst waar het horloge aan moest voldoen, behalve dat hij (het liefst) kleiner dan 42mm en een automaat moest zijn.
Heb Meistersinger altijd al wel een mooi horloge gevonden alleen de modellen die ik eventueel voor mezelf wilde waren qua prijs een beetje aan de hoge kant.
Zocht echt iets rond de 500 a 600 euro maximaal.
Vorige week kwam ik ineens de Subdelta Quattro tegen. Full-set en werkelijk als nieuw!
En voor ik het wist had ik hem gekocht en betaald.
Heb hem afgelopen Zaterdag binnen gekregen en hem nu 1,5 dag om de pols maar de twijfel is toegeslagen… Is het wel echt iets voor mij?
Misschien moet ik gewoon wennen aan deze manier van klokkijken…
Wie van jullie heeft ook een Einzeiger en deden jullie er lang over voordat jullie er aan konden wennen? Of wanneer weet je dat dit type horloge (of überhaupt een bepaald model wat je hebt gekocht) het toch niet voor je is?
Het is echt werkelijk een prachtige horloge van uitstekende bouwkwaliteit en zeer goede specs. Het design is top, maar toch is de twijfel toegeslagen… HELP!
Ik vond het helemaal niets. Geprobeerd, getwijfeld en weer terug naar 2/3 wijzers
Het ziet er prachtig uit, mooi horloge. Succes met wennen, maar je bent niet de enige die achteraf zal denken dat het niets voor jou is. Het is echt wennen.
Ik vind dat er wel veel verschil in zit met een meistersinger.
Heb zelf sinds een maand een meistersinger maar echt heel tevreden mee en het lezen had ik snel onder de knie.
Bandje vind ik wel mooi trouwens.
Misschien even in de gaten houden en afwachten voor bijvoorbeeld een oude n01 van rond de 600?
Niks voor mij. Ik vind altijd dat die er uitzien alsof het kapotte horloges zijn waarbij een wijzer ontbreekt. Denk niet dat ik er ooit aan zou wennen, net zoals horloges die een 24u schaal hebben (Breitling Cosmonaute bijvoorbeeld).
Ik denk dat je wel eens gelijk kan hebben dan een Meistersinger wel makkelijker afleest…
Net gekeken of ik de No1 mooi vind, en die ziet er wel leuk uit!
Ga gewoon even afwachten inderdaad
Ik had precies hetzelfde. Vond de einzeigers erg mooi, vooral Meistersinger. Heb een mooi exemplaar voor een leuke prijs op de kop kunnen tikken. Na 3-4 weken weer verkocht; kon er niet aan wennen. Ik blijf het mooie horloges vinden, maar niet voor mij…