Eindelijk een homerun voor Invicta? Pro Diver 1953

Er zijn ook fotoos van een MOD met saffierglas. Zijn iets minder vind ik. Origineel is minder hoog

Untitled - 1

Allemaal snobs, die naysayers.

EDIT:

Kidding

3 likes

Mijn familie in Duitsland maakt lekkere spatlese wijn!:yum:

Maar ben blij dat de meesten dit horloge een succes vinden. Hebben ze toch nog een succesje hier geboekt.:blush:

2 likes

Het zou ook voor mij een eerste Invicta worden :roll_eyes:

2 likes

Schijnbaar lukt dat dus alleen als ze een ontwerp kopiëren. Hun eigen brouwsels zijn niet zo in trek. Wat zegt dat dan?

3 likes

Ik weet zeker dat ik ook een eigen ontwerp kan laten zien die veel mensen leuk zullen vinden.

1 like

Je moet ergens beginnen, eerlijk is eerlijk, het is een vooruitgang :slight_smile:

Ik denj dat de meeste forumleden de schaamteloze en overdadige Pro Divers in gedachten hebben bij de naam Invicta. Ga een kijken op "Invicta only"Daar vind je hele fraaie, originele en prijzige modellen. Ook vintage Invicta’s zijn een geliefd verzamelobject.
Gewoon even verder kijken dan de Pro Divers.

Een paar voorbeelden van Kasper

624ed4b289de0321bcc7571af0d49a77c6e5c653_1_406x500

Lekker! :heart_eyes:

Die rooie, die je laat zien vind ik niks. Maar ja, dat is ook een moderne. Ze zijn op enig moment gewoon de weg kwijtgeraakt bij Invicta en nu ontbreekt het ze ook al aan inspiratie. Vind er niks meer aan. Sorry.

2 likes

Dat is een Jaeger… :joy:

1 like

Verrek! Hahaha … :rofl: :joy:

Yup, voutje van mijn kant. Verkeerde fotoo aangeklikt. Excuses.

en nog een moderne van mij

1c

3 likes

Had verkeerde fotoo aangeklikt. Zie hierboven

Das een hele fraaie bronzen kast. Heel apart

Dat is geen brons, maar verguld nikkel/messing (zogenaamd soft metal). Roestvast stalen achterdeksel.

Brons is sowieso niet mijn ding bij horloges. Wel voor daken op kerkgebouwen enzo. :wink:

Het gaat er natuurlijk niet om of je het mooi vind of niet, het gaat erom dat Invicta niet alleen Pro Divers maakt.
Smaken verschillen uiteraard

1 like

Zo is het. :wink:

Rond de 50 geloof ik​:joy::joy::muscle:t2:

1 like

Voor 4.959,5 euro aan horloges Nederland mee innemen… geloof dat ik dan wel een mark up moet gaan hanteren om de invoerbelasting te dekken :sweat_smile: :laughing:

1 like