Eindelijk gelukt!! Mijn eerste Rolex - 116610LN

Beste mede-liefhebbers,

Vorig kalenderjaar ben ik 30 geworden en het was al lang mijn droom dan een Rolex voor mijzelf te kopen. Na misschien wel 10 jaar van research, lezen, filmpjes kijken en soms er 1 te proberen had ik het eindelijk helemaal duidelijk voor mijzelf; mijn eerste Rolex zou een 116610LN gaan zijn. Ik moet zeggen dat dit in de loop van de jaren enkele keren is gewijzigd, maar sinds een jaar stond mijn keuze helemaal vast.

Echter nu ik eindelijk wist welke ik wilde hebben, kwam ik er enkele maanden geleden achter dat het (nagenoeg) onmogelijk is deze voor retailprijs te bemachtigen. Ik heb grijze markt overwogen, alleen 2K+ betalen voor een horloge die al gedragen is vond ik te gek. Daarnaast wilde ik de aankoopervaring meemaken; mijn eerste Rolex, zelf uit de stickers getrokken & mijn naam op de pas.

Vorige week kwam een heel onverwachts maar verlossend telefoontje van Gassan. Nog geen 15min later stond ik in de winkel en kocht ik onderstaande beauty!! Mijn ervaring bij Gassan is niets anders dan zeer prettig. Ik ben zeer vriendelijk geholpen en ze hebben mijn gehele aankoopervaring tot een mooie herinnering gemaakt. Daarnaast voor mij symbolisch dat ik als Amsterdammer mijn eerste Rolex op de Dam kon kopen in alle rust, en niet gehaast op de vliegveld (al is daar ook niets mis mee natuurlijk :grinning: )

Het is lastig dergelijke modellen te bemachtigen (tegen retail), maar niet onmogelijk dus.
Allemaal heel veel succes!! Ik ga verder genieten van mijn horloge!

178 likes

Proficiat! Toppertje zeg… veel plezier!

Kijk, een echte liefhebber. Het is je zeer gegund. Geniet ervan!

4 likes

Gevaarlijke foto zo in het wolvennest :joy:

Geniet ervan!

17 likes

Gefeliciteerd en veel draagplezier! Deze is zo te lezen goed terecht gekomen. :+1:

Zoals het eigenlijk heurt, bij de eerste nieuwe. Mooie keus ook, de sub! Van harte en veel draagplezier. :ok_hand:
Op naar de 40 …Rolexen? :wink:

1 like

Van harte met deze prachtige aanwinst :+1:

Van harte! Klasse, erg mooi!

Van harte met deze schitterende aanwinst!

Proficiat met je aankoop, mooi stuk.

Geniet er van!

Geweldig mooi horloge! Geniet van deze mooie aanwinst.

Leuk man! Ook erg tof dat je gewoon gewacht hebt ipv de hoofdprijs bij een grijze dealer betaald hebt.

2 likes

Mooie aanwinst, geniet ervan!

Ik dacht eerst dat we met een dame te maken hadden (daar staat de LN ook prachtig op natuurlijk) maar dat bleek toch niet het geval :sunglasses:
Heel veel plezier met deze topper!

Hier nog een tevreden Gassan klant en 116610LN bezitter.

Klassebak die je daar hebt aangeschaft :muscle:!

Enjoy
:sunglasses:

Gefeliciteerd :+1:

Gefeliciteerd! Goede keuze. Veel plezier er mee en met dit weer is de glidelock super.

1 like

Gefeliciteerd, zeer veel draagplezier :+1:

6 likes

Heerlijk! Proficiat! Enjoy! :sunglasses:

Van harte gefeliciteerd met deze NA !
Kun je een samenvatting geven van de 10 jaar research ?

2 likes