Leuke intro Maartje! Geniet van deze topper Zelf zit ik te wachten op de no-date versie; en net als jij vrek ik het, om boven list te betalen
Geduld is een schone zaak. Prachtige aanwinst, veel plezier ermee!
Nice gefeliciteerd !!! Draag hem in goede gezondheid.
De willekeurig van wachtlijsten wordt hier eens te meer onderschreven. Desalniettemin goed om te zien dat het wachten soms toch loont. Mogelijk is Gassan daarin ‘beter’ dan Paard en Limoen. Daar laten ze je zelfs voor een Tudor in je sop gaarkoken.
Haha helemaal mee eens! Letterlijk al 2x de glidelock gebruikt om te voorkomen dat de band vast in m’n arm staat.
Wauw…
Leuk verhaal ook.
Geniet ervan.
Na zo’n lange periode moet dit een bevredigend gevoel zijn. Gefeliciteerd!
Mooi verhaal bij een prachtig horloge .
Veel draagplezier ermee
Welcome to the Club Marc!
Dit is een heel bijzondere en mooie aankoop; zeker op jouw pas dertigste levensjaar! Geniet van deze eerste Rolex aankoop; die momenten komen nooit meer terug.
Ik wens je heel veel plezier én succes met deze prachtige Submariner!
Goede keus de zwarte Submariner. Gefeliciteerd!
Top!
Van harte gefeliciteerd met misschien wel het meest iconische horloge dat er bestaat!
Prachtige aanwinst Proficiat!
Heerlijk een nieuwe Sub waar niemand zijn sporen op heeft gezet, dat kun je zelf gaan doen
Geniet ervan
Tof, hoor. In de winkel kopen is leuk en je afwegingen begrijp ik. Veel plezier met dragen!
Gefeliciteerd met deze prachtige aanwinst. En ik ben zelf een sucker voor het vieren van mijlpalen zoals 30 met een horloge. Veel draagplezier.
Mooi om alle achterliggende symboliek te lezen en ik wens je dan ook heel veel plezier met dit icoon.
Awesome. Gefeliciteerd!
Gefeliciteerd! Mooi horloge!
Gefeliciteerd,
een van de mooiste!! Proficiat!!
Precies het gevoel dat ik bij mijn Rolex wilde ervaren:
Nieuw uit het magazijn (niet uit de etalage), stickers er af pulken, band op maat laten maken en hup! om de pols.
Een onbetaalbare ervaring .
Geniet er van!
Gast…