Zeg dat. Ik heb het zien gebeuren op een terras daar. Hij pakt je arm gooit zijn been eromheen. Slachtoffer zat nog op zijn stoel, met zijn arm dus tusen zijn benen. Dus even ben je verbouwereerd. De tweede houdt hem in de stoel en met 2 tellen rennen ze weg met je klokkie. Absurd…
Prachtig! Gefeliciteerd en veel plezier gewenst met je splinternieuwe Rolex.
Excuus, damn autocorrect
Van Harte… prachtig exemplaar
Bedankt voor alle positieve reacties !!
Om op de vraag van 10 jaar research terug te komen; lastig om deze lange periode en mijn hersenspinsels hier samen te vatten, maar kan wel zeggen dat ik alles heb overwogen; van vintage tot nieuw, van Sub tot Datejust. Daarnaast geloof ik zeker dat je smaak door de jaren heen kan veranderen. Daarom ben ik blij dat ik zo lang de tijd heb genomen. Om een paar dingen op te noemen;
Vintage vs. Nieuw
Altijd een verhitte discussie met voorstanders/tegenstanders van beide “kampen”. Zelf heb ik zeker overwogen een vintage te kopen, bijv. uit mijn geboortejaar. De charme van een oud stuk kan ik zeker waarderen, echter was dit mijn overweging; Ik ben nu 30 en hoop 90 te worden. Als ik een horloge koop van 30/40 jaar oud moet deze dus in totaal 100 jaar goed functioneren. Daarbij het feit dat mijn 1e Rolex voorlopig mijn enige zou zijn (en dus heel intensief gedragen gaat worden), heeft mij doen besluiten een nieuwe te kopen. Niet dat vintage niet lang zijn werk kan doen, maar een nieuw horloge met het nieuwste uurwerk, waarbij ik zelf verantwoordelijk ben voor alle servicebeurten heeft dan mijn voorkeur. Daarnaast het eerder genoemde; een maagdelijk horloge zelf uit de stickers trekken en vervolgens jouw naam op de bon + Rolex pas te zien staan is gewoon mooi. Dit horloge is voor mijn volgende generatie en gaat nooit meer weg. Vintage gaat vast later een keer aan mijn collectie worden toegevoegd, maar niet als eerste Rolex.
GMT
Ik heb het geluk gehad altijd veel te kunnen vliegen. Eerst alleen privé als kiddo, maar later met enige regelmaat voor werk. De GMT was daarom het horloge dat ik altijd wilde hebben ivm de extra functionaliteiten. Prachtig horloge, waarvan ik absoluut nog de wens heb deze ooit te bemachtigen. Waarom nu niet? Een horloge is om te dragen, maar ik weet van mijzelf dat ik me irriteer aan grote krassen. De gepolijste schakels van de GMT zijn prachtig, maar ook iets meer onderhevig aan beschadiging. Voor mijn eerste horloge (en voorlopig enige) wilde ik er 1 die ik echt zoveel mogelijk kan dragen, zonder overmatig bang te zijn voor krassen ed. De geborstelde band van de Sub is net iets beter bestendigd tegen krassen, al zullen deze er zeker ook komen!
Overige modellen
Zelf vind ik bijv. de Datejust ook prachtig en meerdere keren geprobeerd (41 & 36). Mooi en mijns inziens ook een echte klassieker. Alleen het sportieve van de Sub/GMT sprak me dan net iets meer aan. Dit is puur smaak. De Millgaus met blauwe plaat en groen glas had ik enkele maanden geleden in London om. Ook zeer bijzonder, maar voor mij persoonlijk ging mijn hart het snelst kloppen van de Sub. Nogmaals, dit is allemaal persoonlijk en subjectief; ik kan alleen maar aanraden er zoveel mogelijk te proberen. Bij 9/10 dealers ben ik alleen maar positief en goed geholpen!
Hopelijk hebben jullie iets aan dit epistel!
Mijn beste,
Een schitterende Rolex!!
Kordate schoonheid voor om de pols!!
Ik wens je er dan ook een glorieuze tijd mee!!
Orologio Signaturis Temporis
Gefeliciteerd met deze kanjer!
Gefeliciteerd
Uitstekende en begrijpelijke keuze!
Proficiat!
Gefeliciteerd, geniet ervan…
Mooi man.
Zo hoort het.
Gefeliciteerd
Van harte gefeliciteerd! Prachtig horloge en een ontzettend mooi verhaal!
Gefeliciteerd met je aankoop
Gefeliciteerd! Wat een prachtige klok is dit toch!
Prachtige aankoop! Stond je bij GASSAN op de wachtlijst of gewoon puur geluk?
Kijk dat is een mooie leeftijd om je eerste Rolex te bemachtigen. Voor mij pas heel veel jaartjes later . Gefeliciteerd en geniet van deze patser.
Proficiat! Prachtig stuk!
Proficiat en geniet ervan!
Gefeliciteerd well done.
Vind het zelfs zo goed dat ik mezelf ook op een wachtlijst heb gezet voor een sub. Kan tot een jaar duren maar net als wat jij zegt: het is het waard.
En vind 1500 bovenop de list price toch wel veel.
GENIET VAN JE AANWINST.🖒