Eindelijk voorstellen & zoektocht naar mijn horloge-identiteit (long-ish read)

Hi @LeRoyale, ik zal binnenkort wat meer van de horlogekist laten zien en vertellen. Bedankt voor de interesse!

En idd toevallig dat we beiden hetzelfde pad lijken te bewandelen :grinning:

Bedankt voor het welkome gevoel @pasd, @pdr en @WatchR!

1 like

:sweat_smile: ik vrees ook met grote vrezen @Jesus!

1 like

Bedankt voor het compliment @Bottero!

Bedankt @ajuintje9300, ik ben benieuwd of er iemand is die hier ook een idee over heeft. Of is er een andere term voor die ik nog niet ken?

Ik hoop dat ik mijn NA’s kan beperken @RickyG6 . Te onrustig anders, want er is teveel moois in Horlogeland. :sweat_smile: Wel een fijn compliment. Bedankt!

1 like

Ai, je hebt een raak punt en een scherp oog @Jero1. Dat is idd mijn blinde vlek. De Maen zou wel eens minder Def kunnen zijn dan ik dacht. Maar dat is oké. De Hudson kwam pas vandaag op mijn radar. En mijn proces behelst vaak meerdere maanden. Ik ga het de tijd geven dat het verdient. Bedankt voor je inzicht en hartelijke welkom!

1 like

Dank voor je mooie introductie. Ik hou wel van een long read met wat filosofische overpeinzingen.
Heerlijke muziek ook trouwens. Ik ben een groot fan van Wolfgang èn van Murray!
Interessante collectie. Niet allemaal mijn keuze, maar zeker een kist met horloges die de door jou gepresenteerde levenshouding kan rechtvaardigen. Als vintageliefhebber sluit ik mij zeker aan bij het advies van Jero 1 voor een horloge met een vintage karakter of het liefst een met een echte vintage geschiedenis om de zesde plek in die mooie kist te vullen.
Hou ons op de hoogte!

30661

3 likes

Een fijn verhaal Martijn, een mooi stukje zelfreflectie langs de lijnen van verschillende uurwerken en een mooie vervanger van de GS.

Heel benieuwd naar jouw NA van de Christopher!

Nog veel en lang plezier hier!

2 likes

Welkom :slightly_smiling_face:

1 like

Leuk topic en welkom!

1 like

Welkom, leuk stuk! :ok_hand:t2:

Welkom Martijn, je hebt een mooie zoektocht voor de boeg

1 like

Fijn verhaal om te lezen, Martijn - uiteraard van harte welkom nu je uit de anonimiteit bent getreden. :blush:

1 like

Hartelijk welkom, succes met de zoektocht!

Wel jammer van de gemiste kans om “horloge-identiteit” te benoemen als “identitijd” :wink:

2 likes

Welkom Martijn emot-tiphat

1 like

Welkom hier.

1 like

Welkom & wanneer je ook nog Murray Perahia in de introductie weet te verwerken, kan het niet stuk :wink:

1 like

Welkom hier Martijn. Mooie muziek en mooie horloges vormen een prima combinatie!
Veel plezier hier op dit leuke forum!

1 like