Eindelijk voorstellen & zoektocht naar mijn horloge-identiteit (long-ish read)

Bedankt @ferry1959 voor je uitgebreide antwoord!
Ik heb de neiging van Händel zo barokkerig te worden. Maar daar voelt het weer niet naar. Hoewel, de Feuerwerk overture mag 31 december wel even op de koptelefoon :slight_smile:

Dat was mijn oude Alpinist 4 of 5 jaar gehad. Het liep op een gegeven moment bijna en minuut per dag achter. Gangreserve was te kort (max 36 uur bij dit exemplaar). Maar ook had ik de grootste moeite om er een band naar mijn smaak voor te vinden en hij zat niet comfortabel:

De GS blijft nog even in de collectie als de CW er is. Dan rustig op mij in laten werken.

En top dat het jou ook is gelukt :smile:

1 like

Wat tof om Bobby McFerrin’s intro voor dit concert te horen. En het lijkt alsof Chick Corea in de eerste aanslagen en later rond 8"00 en verder spontaan wat jazz articulaties gebruikt. Heel cool. Benieuwd of hij ook de Beethoven cadenz gebruikt en op dezelfde wijze*. Veel dank @Fate_Amenable_To_Change!

Long-ish voor de gemiddelde lezer hè? Maar jouw zorgen om de gezondheid van menig brein in combinatie met een podium krijgen dat het niet verdient en in online gedrag worden gestimuleerd waar het niet veel beter van wordt (eufimistisch bedoeld) is m.i. een terechte… :pensive:

En nee, ik ga niet mijn enige moonfase complicatie in de achtertuin verbranden, die moet mij door de aankomende zombie apocalypse loodsen. Maar eerst genieten, dat hoop ik tenminste, van de CW en dan eens rustig de collectie beschouwen is wel een goed plan :smirk:

Bedankt voor je gedachten en tips!

*wauw, zijn eigen (jazz) versie van de Beethoven cadenz. Dit is briljant. Wat een verrijking. Gaat gelijk op mijn playlist, deze Chick Corea.