Omega Aqua Terra 38,5 Quartz!
Jah een quartz horloge , maar een prach-tig horloge , fantastische band en sluiting , wijzerplaat is ongelofelijk mooi
Omega Aqua Terra 38,5 Quartz!
Jah een quartz horloge , maar een prach-tig horloge , fantastische band en sluiting , wijzerplaat is ongelofelijk mooi
Eventueel zou je voor dat bedrag ook voor een aqua terra quartz kunnen gaan:
https://www.marktplaats.nl/a/sieraden-tassen-en-uiterlijk/horloges-heren/m1274339111-omega-seamaster-aqua-terra.html?c=8c285449651fa109c354bbabe740c1b&previousPage=lr
Edit:
Zie net dat iemand boven me hetzelfde aangeeft
Een mooie Certina DS-1?
aparte TH, lijkt wel een Nomos
Jij hebt zeker net een nieuwe bril bij lasteraar gehaald? Het zijn niet mijn foto’s en de TH past net niet binnen zijn budget.
Als ik deze voor mijn eindexamen had ontvangen ging ik braaf elke zaterdag en zondag naar mn ouders😂
Misschien een stom idee, maar voor 1200 zou je ook een mooie dress watch én een beater kunnen kopen. Maar grote kans dat één van de twee toch minder gedragen
wordt.
Dress watch tot ±600: hamilton, Tissot Visodate/Le Locle, Sarx en Sarb
Beater tot ±600: hamilton, Steinhart, Christopher ward
In deze categorie kan je ook denken aan een GMT-complicatie als ‘special’ toevoeging.
Super, al die suggesties! Ik zal even kort antwoorden hieronder.
@whyking
De Stowa kon hem niet bekoren.
@Sammie
Hahaha touché! Ja die ligt te verstoffen maar lijkt me niet geschikt voor hem. Die moet eruit, vrees ik
@Cootje, @Marijn2, @Royal_Roy
De SARX055 heb ik hem laten zien maar hij vindt die dial niet zo mooi. Ik wel!
@Ronald @Redmar
Ik had de Aqua Terra 38,5 Quartz zien staan op MP. Is eigenlijk wel een hele goede optie, ik vind alleen marktplaats wat lastig. Al is deze man daar al 12 jaar actief, dat wel. Is deze de versie met of zonder opgelegde indices, kan ik niet goed zien op de foto’s? Dat zou ik dan wel willen.
@Tim_Jong-un
Die kende ik niet, ik heb zelf niet heel veel met Tag Heuer maar dit is een hele nette optie.
@The_President
Als ik die van hem kreeg zou ik hem braaf elk weekend ophalen!
@Reverso_Fan
Als ik het goed zie is dat een wat ouder horloge? Ik kende hem in elk geval niet, vind’m ook mooi. Zal eens laten zien aan hem.
Ik ga me in elk geval verdiepen in die AT quartz, eventueel alternatieven op chrono24. En die Tag is ook interessant, dank voor de suggesties!!
Voldoet wel aan al zijn/jouw voorwaarden toch…
Formaat: 38-41mm
Automaat heeft voorkeur
Lichte wijzerplaat
Stevig/robuust maar wel dressy
Leren band
Nieuw/tweedehands
Budget tot €1200
Arabische cijfers hebben de voorkeur
Géén draaibare duikers-bezel
Hier begrijp ik niks van. Je laat toch een Nomos zien en hebt het over een TH?
Budget tot €1200 gaat die bepaald niet halen
Hij ligt te verstoffen. Kost je dus niets…
Tissot prs 516 automaat…
Even Googlen…
Misschien vind jij het wat.
Sportief, maar kan ook bij nettere kleren, saffier glas, dus minste kans op krassen.
Longines Master Collection misschien?