Wow wow wow, prachtig gedaan en een geweldig verslag!
Hoe verzin je het om met de high speed camera te gaan filmen .
En wie zegt dat procastrineren niet goed is.
Chapeau en hoezee! Mooi gedaan.
Geweldig gedaan! Wat zijn jullie horloge opknappers toch kundig en geduldig! Wat een mooi verslag weer…
R E S P E C T !!!
Dat wordt telkens weer genieten, pure voldoening als je er naar kijkt! Wat een volharding!
Echt!
Deze morsdood gewaande taaie rakker uit 1944 heb jij met een geweldig succes gereanimeerd Al je vaardigheden zijn beproefd ,uitgedaagd en verrijkt uit deze strijd gekomen … een vette dikke proficiat
Met heel veel plezier. Heerlijk leesvoer. Ben benieuwd naar het vervolg
Gefeliciteerd met het eindresultaat en wat een volharding zeg!! Ook ik ken de frustratie van uurwerkjes die niet doen wat ze moeten doen (heb er nu ook 2 op de werkbank….) maar zo slecht heb ik ze nog niet gehad.
Mooi resultaat en schitterend horloge, jammer dat je hem nu weer moet afstaan
Dat is er gelukkig niet. Als je van bovenaan bent beginnen lezen, er zijn twee updates verder beneden.
Dat moet niet eens meer! Ik kreeg al maanden geleden te horen dat als er ZO veel mis aan was, ik hem gewoon mocht houden. Economische total loss.
Gefeliciteerd met je super stoere NA dan en dibs als je hem weg wilt doen!!
Erg leuke verslagen. En je ziet: de aanhouder wint!
R E S P E C T
Ik heb genoten van je verslag, prachtig geschreven. I like it
En wat een prachtig en tevredenstellend resultaat. Ik zou 'm inderdaad nooit meer weg doen.
Ahhhhh…
Onder de indruk van je verslag! Toch wel beetje verbaasd dat jij als deskundige met radioactieve stoffen dit aan gegaan bent.
Maar begrijp dat het horloge nu ok is, en je hebt de kennis ook om het veilig uit te voeren.
Met veel plezier gelezen. En heel leerzaam!
Veel plezier er mee!
Leuk project en prima doorzettingsvermogen.
Ik zou me er echter niet aan wagen gezien de radioactiviteit. Risico mij te hoog.
Poah! Gloei jij nu ook?
Mooie klus Lennert
en een prachtig resultaat
ok, ik onthoud het, maar de kans is reëel dat
Dat ben ik niet hoor, eerder @fdpg1963 en ja, er kwam wel een en ander bij kijken. Ik heb 4 paar latex handschoenen gebruikt en meer ontsmettingsdoekjes dan anders in een week. Met de HEPA luchtfilter erbij en het gezichtsmasker denk ik dat ik realistisch weinig extra kon doen.
ik niet! Maar dat oude glas, dat was wel even schrikken
Maar komt dat wel door het radiumstof? Of reageren oude cellulose glaasjes ook op UV…
Top resultaat en mooi horloge!
Goeie vraag, niet bij stilgestaan. Ik denk niet dat ik nog cellulose liggen heb om mee te vergelijken.
Stunning
Ooit was ik al een keer aan dit waanzinnige verslag begonnen, waarschijnlijk door echtgenote of huiselijke calamiteit onderbroken met lezen en daarna niet meer teruggevonden dit draadje.
Tot vandaag. Opnieuw begonnen met lezen en met veel snikken en grimlachjes het hele fuilleton in één ruk helemaal uitgelezen, inclusief alle commentaar waaronder met name de wijze en nuttige bijdragen en suggesties van @Jenneke.
Lennart, wat een heerlijk avontuur, gelukkig heb je het overleefd. Ik had uiteraard ook niet anders van je verwacht. Geniet van het prachtige resultaat, ik heb in elk geval genoten (en geleerd!) van je gevecht met deze zeldzame en zeldzaam fraaie Elgin!
Met respect en een diepe buiging!