Elmarvanh

:+1: Zeer vlotte deal kunnen maken met Elmar als koper.
Snel betaald en goeie en duidelijke communicatie.
Topper !

Bedankt @Elmarvanh !!

1 like

@myrrhman, bedankt voor de goede snelle afhandeling.
Mooi horloge voor een hele mooie prijs van je kunnen kopen.

Ben er zeer blij mee.

Grtz. Elmar

1 like

Deal gemaakt met Elmar via MP. Goede communicatie en alles netjes verpakt!

Zeker een aanrader!

1 like

Vandaan een mooie rubberen Hirsch Hevea band ontvangen van Elmar.
Alles prima verlopen dus zeker voor herhaling vatbaar.

1 like

Fijne Helm Vanuatu deal gesloten met Elmar.
Prettige communicatie en snel betaald.

Bedankt @Elmarvanh

1 like

Horloge verkocht aan @Elmarvanh. Prettig zaken gedaan met hem en is zeker een aanrader.

1 like

Band verkocht aan @Elmarvanh , heldere communicatie en een snelle afhandeling, zeker een aanrader! :thumbsup:

1 like

Leuke ruildeal gedaan met @Elmarvanh.
Prettige ervaring wat mij betreft. Elmar heeft t pallet megasnel verzonden , de communicatie is buitengewoon snel dus… ook deze HFer is een aanrader wat mij betreft :+1:

1 like

Horloge verkocht aan Elmar. Vlot een deal kunnen maken. Heldere communicatie, bijna instant betaling en even een heads-up bij aflevering. Helemaal zoals het hoort :sunglasses::+1:
Hoop dat je er veel plezier van gaat hebben, afgaande op de foto’s moet dat goed komen.

Snelle en sympathieke verkoop aan @Elmarvanh, geheel in HF-stijl :+1::+1:
Aanrader!

1 like

Prima deal met @Elmarvanh. Snelle communicatie, sympathiek, zou er geen seconde over nadenken om opnieuw zaken te doen met Elmar. :+1:

1 like

Vanmorgen een bakkie gedaan met Elmar (@Elmarvanh) en hem hopelijk blij gemaakt met mijn TSAR.

Mijn horloge stond eigenlijk niet te koop, maar Elmar was er wel naar op zoek. Aangezien ik vind dat er beter iemand mee rond kan lopen die er veel plezier aan beleefd, dan dat 'ie bij mij in een donkere kast blijft liggen te verstoffen, heb ik hem maar even benaderd. Kreeg al direct een enthousiaste reactie en na een nachtje in dromenland was de deal al gesloten.

Prettige vent, zoals het heurt! Ook van mijn kant, aanrader!! :ok_hand:

2 likes

:+1:t2::+1:t2::+1:t2:
Elmar heeft bemiddeld voor een verkoop.
Super geregeld ! Goed en vlot gecommuniceerd :slight_smile:
Bedankt @Elmarvanh
:+1:t2::+1:t2::+1:t2:

1 like

Ratcheting clasp overgenomen van Elmar. Snelle deal, betaallink en nog dezelfde middag verzonden met een foto van het pakket. Allemaal super dus! Bedankt @Elmarvanh

1 like

Zag de TSAR van Elmar in het blauwe gedeelte. Eerst maar een verkennend bericht gestuurd. Vlot antwoord, straight in de communicatie. Ja, op die manier is een deal zo rond. Horloge zeer goed verpakt en snel verzonden. Met Elmar kun je in zee. Bedankt @Elmarvanh

2 likes

Pro Trek van Elmar @Elmarvanh overgenomen. Fijne transactie en een mooi vakantiehorloge voor mij. Elmar is een aanrader dus!!!

1 like

Uitstekende transactie met @Elmarvanh en een leuke vintage chrono van hem overgenomen. Helaas was de persoonlijke overdracht een vluggertje van mijn kant, wegens illegaal parkeren :wink:

1 like

Recent een horloge aan @Elmarvanh verkocht. Na wat over en weer mailen, snel afgehandeld en heeft hij het geld overgemaakt. Aanrader van mijn kant om met hem zaken te doen!

1 like

Bandje verkocht aan @Elmarvanh , foto’s van het horloge gezien, ziet er super gaaf uit! Leuk contact, snelle betaling, aanrader.

1 like