emveezet

Perfect en correct geregeld.

Hartelijk dank.

Ik heb van Marco een CW chrono overgenomen en ben dik tevreden.
Horloge was zoals beschreven en is heel snel ontvangen.
Contact was zeer pretig en over alles ben ik zoals ik al zei zeer tevreden.
emveezet 10+

Ik heb van Marco een Strela gekocht waarvan hij alle opbrengsten boven de 100 ging storten aan KIKA. Mooie actie!

Het contact met Marco en de afhandeling liepen top.
De Strela snel ontvangen en het horloge was helemaal zoals omschreven.
Het is prima zaken doen met hem (tu)

gr.
merl

Hallo horlogeforum leden.

Ik (Loeki) als nieuw forum lid heb maar gelijk een heel mooi Longines horloge gekocht van mede forumlid emveezet.
Mekaar iets gunnen en kwaliteit leveren door emveezet is in het kort mijn samenvatting.
Als verkoper kan ik (tu)emveezet absoluut aanbevelen, Chapeau!

Omega verkocht aan emveezet. Prima communicatie vooraf en een nette face to face meeting gehad. Aanrader!

1 like

Sinn / Audi Design gekocht van emveezet. Goeie communicatie, vlotte afhandeling. Horloge was zorgvuldig verpakt en in goede staat zoals omschreven.

Horloge verkocht aan Emveezet; prima communicatie en vlotte afhandeling.

mooi vintage horloge met valjoux 7734 uurwerk overgenomen van Marco, pracht exemplaar!
goede communicatie en duidelijke uitleg over het horloge ,en zelfs een kopie van onderhoud en reparatie!
Na de betaling vlotte levering via aangetekend PostNL ( track en trace),een prima deal gemaakt ,
ben een blij mens ,TOP!!! :thumbsup:

groet Ben(zz)

Ahhh… die heb ik gezien aan de pols van Marco! Een geweldig mooi horloge. (ik zal er nooit een bezitten, want mijn kooplimiet ligt aanzienlijk lager)

2 likes

Zeg nooit nooit…

Van @emveezet een aantal bandjes gekocht.
En hoewel het maar een mini-dealtje is wordt adequaat en helder gecommuniceerd.

Fijn contact zonder gedoe.

:+1::+1::+1:

1 like

i can confirm all this

2 likes

vandaag een aantal bandjes ontvangen/ overgenomen van marco
hagelnieuw ! ,is helemaal top ,volgens afspraak geleverd ! :thumbsup:

1 like

Afgelopen week net te laat gereageerd. Eerlijk gecommuniceerd door Marco, ik was een fractie later, dus ging deze deal aan mij voorbij. Terecht, wie het eerst komt…:smiley: maar toch een deal gehad inzake een andere horlogeband. Deze kwam in no time naar mij toe en ik was daar erg content mee :upside_down: Bedankt Marco, tot een volgende keer !

1 like

Horloge verkocht aan Marco. To the point en vlot in de communicatie en met betaling. Fijn zaken mee gedaan, aanrader dus!

Ik heb een horloge verkocht aan Marco. Die heeft hij gisteren opgehaald.
Erg vriendelijk en betrouwbaar persoon dus zeker voor herhaling vatbaar.
Gezellig gepraat over horloges en een beetje over auto’s. Een echte liefhebber.

Erg prettig zaken doen met @emveezet

To the point, heldere afspraken. Aanrader, zonder meer.

Ik kan me alleen maar bij bovenstaande aansluiten, een aanrader om zaken mee te doen!

1 like

Inruildeal gedaan met Marco, zeer prettig en vlotte communicatie, we waren er snel uit en afhandeling idem.
Er ontstond een klein misverstand, dit is voor beiden naar tevredenheid opgelost.

Kortom: @emveezet is een aanrader.

Gr. Marc

1 like

heb zojuist de Blumo ontvangen van Marco. Het horloge en de banden zijn zeer keurig en volledig verpakt. Horloge is in opperste conditie.

Daarnaast ook een prima contact met Marco via de chat gehad. Na versturen kreeg ik meteen de track and trace code.

Kortom: een aanrader om “zaken” mee te doen. Thnx Marco!