emveezet

Klokje over mogen nemen van @emveezet. Ging allemaal zeer soepel en snel. Paar dagen later op de mat en weer blij mee. Topper!

1 like

Oris Chronoris overgenomen van Marco. Supersnelle afhandeling. Aanrader!

1 like

Afgelopen donderdag na een hunt van bijna 2 jaar eindelijk de omega MK 40 in ontvangst kunnen nemen. In de afgelopen 2 jaar ben ik een paar keer een exemplaar tegen gekomen, maar de staat was minder dan die emveezet te koop had staan. Wat ik zo tof vond van hem is dat, hoewel mijn grens qua prijs te laag was voor hem hij het toch aan mij gunde: liefhebbers onder mekaar.

Ik ben na mijn werk naar Gelderland gereden en daar kon ik hem in ontvangst nemen: wat bleek, hij is ook nog eens een BMW liefhebber net als ik (hoewel mijn ex lease bak schril afsteekt tegenover zijn beauty…). Blij met mijn omega om mijn pols reed ik voldaan naar huis en ik ga timen hoe snel ik er over ga doen: chrono aan. Na een paar minuten even kijken, en ik dacht…zo snel heb ik toch niet gereden? Nog geen minuut gepasseerd…? Het bleek de minuten chrono te zijn: die bleef stil staan.

Bij thuiskomst een filmpje gemaakt en deze opgestuurd naar Marco, maar hij bleek net zo verbaasd en teleurgesteld, maar hij stelde me gerust dat het hoe dan ook goed zou komen. Dat stelde me inderdaad gerust. Een dagje aangekeken, wellicht kwam het doordat de klok een tijd niet volledig was opgewonden, maar helaas. Ik heb toen voorgesteld om naar Wesselink en Vreeker te gaan om hem te laten bekijken: Marco vond dat een goed idee.

Zaterdag ben ik naar Alkmaar gereden en heb hem laten bekijken door Wesselink: bleek een rad te zijn die net de minuten register niet raakte: zo opgelost. Kosten? Gratis, maar ik was zo blij dat ik hem een kleinigheidje heb gegeven voor de fooienpot. Ik heb daarna Marco nog even laten schrikken door hem te appen dat het uurwerk naar de Filistijnen was…

Kortom, emveezet/Marco is een echte aanrader als verkoper, maar ook als horlogeliefhebber die niet gaat voor de laatste euro: een echte straight shooter!

Dank nogmaals Marco en veel succes met je zoektocht naar jouw volgende exemplaar in je collectie!

Van emveezet (Marco) heb ik een Seiko 1/100 chrono overgenomen.
Na een prettig contakt is deze door mij in goede orde onvangen.
Keurig afgehandeld(tu).

Gr,

Lone Ryder

onlangs horloge overgenomen van Marco,
prettig contact, zeer gewillig bij gevraagde extra foto’s
en na betaling zeer snelle en perfecte verzending en levering,
kortom: was het maar altijd zo !
groeten, Wekke

:grinning:

Afgelopen weekend mijn Omega Speemaster Racing aan emveezet (Marco) verkocht. Gedeelde interesses voor 4-wielers en polsaankleding en daarnaast een erg prettige en betrouwbare persoon om mee zaken te doen. Zoals de duitsers zo mooi kunnen zeggen: 'Immer gerne wieder!"

Gisteravond kwam Marco (@emveezet) mijn GMT-Master II ophalen. Hij had op 200,- na alles al op voorhand overgemaakt: dan vertrouw je elkaar 100%. Ik had hem gevraagd zijn te koop staande Tag Heuer Monaco mee te nemen omdat ik die nog nooit om de pols had gehad en toch wel nieuwsgierig was. Lang verhaal kort: het was bijzonder gezellig en we hebben een deal gemaakt. Hij de GMT trilogie compleet en ik de trotse eigenaar van een Monaco.

Marco is zo iemand met wie je graag handelt: hartstikke aardig, net als ik enthousiast over alles wat met horloges te maken heeft en een man van zijn woord.

Heel veel plezier met de Rolex kerel en wie weet tot een volgende :+1:t2::+1:t2::+1:t2:

1 like

Vanavond een horloge overgenomen van @emveezet.

Alles helemaal prima, vlot en zoals beschreven.
:+1: Ook wat mij betreft dus een aanrader.

1 like

Aangename deal met Marco. Toffe chrono overgenomen. Hij was ook zo vriendelijk om mij een stuk tegemoet te rijden. Kan @emveezet zonder voorbehoud aan bevelen.

1 like

Ik sluit me hier voor de 2e keer bij aan. Marco is een zeer fijne kerel! Met @emveezet kun je wel een deal sluiten want hij is net zo gek van horloges als ik.

1 like

Via Marco Ebel horloge aangeschaft.
Horloge is eigenlijk mooier en in betere staat dan Marco in zijn adv had aangegeven. Perfect afgehandeld, open communicatie en keurig verpakt ontvangen.
Complimenten.
Mijn vrouw heeft hem gelijk gearresteerd en is super blij met deze ebel.

Mvrgr
Cees

2 likes

Deze prachtige Tudor van @emveezet overgenomen. Vierde keer alweer dat wij een deal sluiten en wederom een vlekkeloze. Super aimabele vent en uiterst betrouwbare verkoper. Tot de volgende :sunglasses::sunglasses::sunglasses:

1 like

Afgelopen weekend een mooi horloge overgenomen van Marco. Marco is duidelijk, communiceert snel en makkelijk. Overall gewoon een goeie en eerlijke kerel en zeker een aanbeveling waard!

1 like

Gister van Marco @emveezet een mooi horloge overgenomen. Stond al een tijd op mijn lijstje. Fijn communiceren met Marco, en alles ging zoals afgesproken. Niks dan lof. Tot een volgende!

1 like

Horloge verkocht aan @emveezet.
Prettige deal met Marco gedaan. Naar aanleiding van een aankoop melde Marco zich als first pick. Gek genoeg duurde dit niet lang waarna Marco vrij vlot overging tot aankoop.

Snelle betaling en nette communicatie. Bedankt en veel plezier ervan Marco!

1 like

Snelle afhandeling, duidelijke communicatie, goed verpakt verzonden. Topper die @emveezet !

1 like

Vorige week met de Pasen was Marco, @emveezet, zo gastvrij dat ik zijn yachtmasters mocht komen passen. Het was niet de eerste keer dat ik bij Marco op bezoek was. Wederom was het leuk ouwehoeren over horloges. Na wat gepas en bewonder zijn we zelfs tot een hele leuke deal gekomen en ging ik
huiswaarts met een werkelijk prachtige en in nieuwstaat verkerende NA!
Marco bedankt! En hopelijk weer tot een volgende keer.

2 likes

Perfecte ervaring met @emveezet als koper! :smiley:

1 like

Recent een band aan @emveezet verkocht en heb de communicatie en transactie als perfect ervaren. Aardige kerel met een mooie GMT Master II / Everest combinatie om z’n pols en wat mij betreft Marco, anytime again! :+1:

2 likes

Hele fijne ervaring gehad met Marco (@emveezet). Ik had in 2017 mijn GMT master verkocht aan een lid en via een omweg was ie bij Marco terecht gekomen. In 2018 had ik Marco al eens gevraagd of ik 'm mocht terug kopen, maar had ik zelf niet doorgezet. Afgelopen week had ik het nog eens gevraagd. De communicatie verliep via het forum al erg prettig, we waren er ook in 1 keer uit.
De overdracht was in een van der Valk en daar hebben we heerlijk 2 uur zitten kletsen, waarbij uiteraard horloges de boventoon voerden! Heerlijk als 2 liefhebbers elkaar tegen komen!
Bedankt Marco en wie weet tot een volgende keer!

2 likes