emveezet

Vandaag een horloge gekocht van Marco @emveezet. Alles zoals het hoort en nog een leuk gesprek gehad. Zeer tevreden!

1 like

Leuke deal met Marco!
Was gezellig, verrekte goede smaak in horloges die Marco.

*Wil nu ook een daytona TT met zwarte plaat.:heart_eyes:

1 like

Goede en mooie band gekocht van Marco @emveezet Communicatie was perfect en Marco reageert snel en geeft duidelijke antwoorden.
Een fijne HFer en eerlijke verkoper!

1 like

Bandje overgenomen van @emveezet. Snelle deal, prima communicatie en snelle verzending. Echt een aanrader voor het forum.

1 like

Vandaag een overdracht gedaan met Marco. Hele relaxte HF’er waar je prima zaken mee kunt doen. Is snel, duidelijk en komt zijn afspraken stipt na. Kortom een prettige ervaring en tot de volgende keer Marco!

1 like

Deze week een prachtige Sinn over genomen van gerespecteerd forumlid Marco @emveezet en dat was een zeer fijne ervaring. Kan ook niet anders, met een forumlid dat zo lang aanwezig en actief is op het forum. Hij weet duidelijk hoe het hoort te gaan!

Zeer prettige communicatie en stipt in de afspraken. Daarnaast razendsnel verzonden. Zaken doen met Marco is een plezier en graag voor herhaling vatbaar! :+1:

Dank je wel Marco en graag tot een volgende deal! :blush:

1 like

Hoi Marco,

Hierbij reageer ik op je ad van de Ball BMW gmt horloge via deze weg omdat het niet via je openbaar profiel gaat omdat het is verborgen ! Heb wel interesse in de horloge en wil je dan ook een bod doen van 650 euro inclusief verzekerd verzenden .
Ik hoor het graag


mvg. Raymond

1 like

@emveezet

1 like

P.B. gestuurd.

Leuke Ball Watch van Marco overgenomen. Twee Ballen is beter dan 1. Nu voel ik me weer compleet.

Met Marco kun je prima zaken doen. En ook een aardige gast! Aanrader.

2 likes

Vlotte communicatie, leuk gesprek, snelle afhandeling. Top!

1 like

Een correcte en betrouwbare gozer, fijne afhandeling! Zeker een aanrader.

:white_check_mark::white_check_mark::white_check_mark:

1 like

Omega overgenomen van @emveezet

Horloge was precies zoals omgeschreven, perfect verpakt en direct verzonden. Uitstekende communicatie, eerlijke prijs en omschrijving.

Perfect, aanrader.

1 like

Prachtig horloge gekocht van @emveezet ! Goed gesprek gehad onder het genot van een drankje en een soepele deal. Zeker een aanrader!

1 like

@emveezet vandaag op bezoek gehad. Hij kwam een horloge halen. Onder het genot van een bak koffie horloge-ervaringen uitgewisseld. En veel ervaring op dit vlak heeft ie. Mooie verhalen en snel conform vooraf gemaakte afspraken de deal afgerond. Fijne ervaring derhalve en dus een deal uit het boekje. @emveezet bedankt!

1 like

Een leuke deal gemaakt met Marco voor een realistische prijs een Nivada overgenomen. Vriendelijke en snelle communicatie en bomproef Verzonden, kortom, een prima ervaring.

Aanrader dus!

1 like

Deze week een prachtige Longines Lindbergh over mogen nemen van gerespecteerd forumlid Marco @emveezet en dat was een zeer fijne deal op alle fronten.

Marco gunde mij het horloge voor een scherpe prijs, communiceerde vriendelijk en efficiënt, pakte het professioneel in en stuurde het razendsnel op. :ok_hand: :ok_hand: :ok_hand: Wat zou een mens nog meer willen? Wellicht dat een mens wil dat het een mooi horloge is
 En dat is het!!! Een absolute beauty!

Dank Marco en heel graag tot een volgende keer! :blush:

1 like