En dan krijg je als 8-jarige dit horloge👌🏻😀

10 likes

Gaaf klokje! En ik vond dat ik al vroeg was met 24 jaar voor mn eerste breitling😂

Wat een geweldig leuk filmpje. Zo leuk hoe iedereen meedoet, en zo aandoenlijk hoe dat ventje Daniel Craig elke keer omhelst.

Doet me denken aan de Nieuw-Zeelandse rugby speler die zijn WK medaille weggaf aan een jonge fan, die door een “bewaker” hardhandig werd getackeld, waarna de speler tot zijn actie overging.

2 likes

Erg leuk!:slight_smile:

Bedankt voor het posten ervan.:+1:t2:
Had het anders echt over het hoofd gezien.

Hier is er 1 ook idolaat van Craig…
Een zeer jaloers klein 9 jarig ventje nu hier…:open_mouth::grin::joy:

Geweldig filmpje! En wat een cadeau! Ik denk serieus dat hij er blijer mee is dan wij zouden zijn. Wij zouden gaan zeiken over de lollipop secondewijzer en het feit dat 'ie op NATO geleverd wordt. En hij heeft een horloge gekregen van James Bond.

1 like

Was ook een geweldig filmpje inderdaad.

1 like

Als ik hem zo zou krijgen zou ik er toch ook echt blij mee zijn. Ook al zou ik hem zelf niet kopen.

Niet direct mijn smaak, zeker niet met de nato-band, maar net zoals Marco zegt: ik sla alleen vliegen af! :smile:
Schitterend filmpje, Omega kan echt geen betere promo maken.
Geweldig hoe dat ventje hem eerst een hand geeft en dan spontaan een dikke knuffel.

Een geweldig horloge. Inderdaad de NATO strap is hate it or love it, maar mijn hemel wat een geweldige klok.

Wat een leuk filmpje!! Prachtig kereltje

doe mij die klok! Damn, vind hem echt heel mooi.

En het mannetje is echt cute! Heb zelf een zoon van 7, die uiteraard nog cuter is :smile:

Leuk en als ik goed gekeken heb heeft de jongeman nu 2 van die prachtige horloges. :confused:

dat horloge is natuurlijk jaloersmakend, maar wat dacht je van die zoen van Monica Bellucci? :heart_eyes:

3 likes

Het filmpje was inderdaad verkeerd ge edit waardoor het horloge al om de pols zat voordat hij hem daadwerkelijk kreeg.

Ellen zelf had ook wel weer een snoepje om hoor.

Kijk, dat is nog eens leuk. Die Nato kan me dan niets schelen. Een ander bandje kan ik nog wel betalen :grin:

Wat een aandoenlijk filmpje.
Heerlijk en eerlijk mannetje!

Soli

Idd, ik zat ook zo van huh?! Zeg maar nee, dan krijg je er 2? Had ie er al 1, dan kan ie van Daniel vast op marktplaats verpatsen :wink:

Heb er ook 1 gekregen, alleen niet van Daniel. Damm wat ben ik jaloers :wink:

Super gaaf om dit filmpje terug te zien. Ik las gisteren nog een artikel dat het verhaal erbij een groot deel van de waarde bij verkoop kan gaan bepalen. Nou met zo’n verhaal erbij heeft deze jongen over 20 of 30 jaar een fors bedragje om zijn pols hangen.