Ja. Ergens aan de kust van Liguria, in Cinque Terre, als ik het me goed herinner. Exacte dorp ontglipt me even.
Lerici. Zie link
Staat vol in beeld eerste seconden.
Zie het nu pas, te lui om even de video te kijken. Net als iedereen blijkbaar. Maar het pleintje kwam al bekend voor
Er zijn zo veel van dat soort dorpen aan die kust tussen Livorno en Genoa… Je houdt de tel niet eens bij.
Machtig mooie streek, met lekker eten. Zou direct weer willen aanzetten.
Ik zie het hier nog staan van de luminor. Ik denk dat je volledig de plank misslaat als bij de historie van Panerai fascisme het eerste is wat in je opkomt
Irrelevant zeker niet. Maar dat marketingverhaal ben ik weleens tegen gekomen. Dat gezegd, het verhaal over de Moonwatch is waarschijnlijk toch wel sterker, zeker internationaal gezien.
Om eerlijk te zijn komt er helemaal niets in me op bij de historie van Panerai, ik weet namelijk vrijwel niets van het merk. Wat je ziet is een opsomming van eerder door andere leden genomineerde Marketing voorbeelden. Dit verhaal over Panerai en een twijfelachtige connectie was daar één van. En zoals eerder vermeldt; dit topic gaat niet zozeer over het waarheidsgehalte of hoe historisch accuraat iets is, maar over hoe goed iets was als marketing uiting. Mocht het een geruststelling zijn; deze suggestie heeft in de vorige ronde 0 stemmen gekregen
De lijnen zijn gesloten!
Dank allen voor de vele en leuke nominaties! Er zaten mooie en onverwachte pareltjes tussen. Sommigen waar ik nog nooit van gehoord en andere bekende verhalen waar ik nieuwe waardering voor heb gekregen. Uiteindelijk bleken de finalisten de Speedmaster - Moon Watch genomineerd door @Nickjackelson, Patek Philippe - Generations genomineerd door @Chlorophyl en Pontiac - Wim van Est genomineerd door @Einzeiger
En de winnaar is…
De Omega Spreedmaster - Moon Watch campagne
Gefeliciteerd @Nickjackelson met de winnende nominatie, en de Omega medewerker die hem ingestuurd heeft naar de NASA natuurlijk
De score in de finaleronde:
Rest mij nog iedereen fijne dagen te wensen. Bij deze!
Gefeliciteerd Omega!
Leuk topic.