Haha, wie weet. Kwas toch nieuwsgierig dus nu toch dat dunne kastje geopend… een best mooi rood-verguld werkje 2512, wat via google o.a. ook in Cartier Tankjes blijkt te zijn gebruikt (niet eens verguld )
Al een keer getoond in een ander draadje, maar hij mag hier ook nog wel een keer vind ik.
Leijona Seacup, 34 x 40 mm, jaren '70, AS 8066 uurwerk.
Goedemorgen, ben al lang op zoek naar een pontiac gold plated conform het rechter model. Wie o wie ?
Nou Jaap helemaal conform is die niet maar onderstaande schoonheid
loopt prima, er plaque’t 20 micron op en hij heeft zowaar een gesigneerde kroon in goede staat?!?
Is hij niet wat oo te knappen qua wijzerplaat etc
Hallo Domega , was even te snel met antwoorden , het is idd het gezochte model en het klinkt misschien niet leuk maar zoek een wat mooier exemplaar en met drie sterren , dat hebben mijn andere pontiacs ook nl, maar hartelijk dank voor het aanbod en ik blijf alles gezellig volgen wat jullie allemaal op papier zetten.
Jaap
Haha - hij ligt hier al jaren in de ziekenboeg @Jaap_Balder maar opknappen ho maar
En gewoonlijk heb ik ook nooit zo’n probleem met getekende wijzerplaten, maar doublé is met mijn ogen niet zo goed te verteren…
Dat zeg je netjes Jaap
Altijd nice - beetje vierkant en een beetje rond