En het thema is: Vintage en Vierkant

9 likes

Vertel jij nou eens heel eerlijk, hoeveel van je horloges zijn al ‘ingepikt’ door mevrouw Lexaf?

1 like

Wow, dat kun je wel stellen. Ik zou hem omdraaien :hugs:

1 like

:rofl: :rofl: :rofl:

1 like

Vandaag vies binnengekregen via MP. Ultrasoon badje, olie hier en daar en een nieuwe Milanese zwarte band erom gedaan.
Leuke Indus handopwinder. Maar is ie echt vintage?

9 likes

Mag me sinds deze week ook hier melden met deze Tissot PR-518 uit de jaren ‘70

17 likes

Deze mag hier ook nog 'n keertje

11 likes

Heul ouwe meuk die perfect loopt.

Laco een van de eerste voor zover ik kan nagaan.

7 likes

Dat valt reuze mee. Eigenlijk draagt ze maar één horloge, een redelijk moderne Mondaine. Dan heeft ze nog een tweetal dressers voor sjieke gelegenheden. Die vintage dingen van mij vindt ze over het algemeen maar niks. Toevallig deze Laco dus wel.
Als ze wil mag ze al mijn horloges dragen, ze doet het alleen niet, ze vind 3 horloges van zichzelf genoeg. Het is ook niet haar hobby, maar de mijne , en dat ‘tolereert’ ze…

4 likes

Zenith “Kennedy” uit 1965. Deze is trouwens niet Zwitsers, wel Frans.

11 likes

vintage en vierkant…

11 likes

En mooi!! Wow!

1 like

Deze is toch meer vierkant dan rond

7 likes


Weer tot leven gebracht. Blijft mooi

11 likes

Zeker mooi. En vierkanter ga je ze niet krijgen :slight_smile:

Helaas, niet mijn horloge, niet mijn foto maar wel leuk om hier voor @Lexaf te posten.

Een Leijona uit 1938 zonder het beeldmerk van de Leeuw

14 likes

Schaamteloze plug voor deze Junghans in het blauw… Mijn vrouw vond hem te klein voor haar, niet haar pols trouwens😂 Mss nog weleens een Seiko Tank proberen, toch wel erg gaaf op een lichte casual band.

3 likes

Soort van vierkant :yum:

7 likes

Prachtig! Heel bijzonder, heel zeldzaam ook, denk ik. Dat die leeuw er niet opstaat is je vergeven.
Dank voor het delen.

1 like

Gisteren deze 3 projectjes binnengekregen, die op Marktplaats werden aangeboden, samen met andere horloges.
Ik reageerde op de Titus (Met binnenin een mini zakhorloge uurwerk :wink:), maar had de Cyma in eerste instantie gemist. Die stond in een afzonderlijke advertentie. Die heeft een zilveren kast en een (ver)geel(d) plexi glaasje. Zonde, want de wijzerplaat komt zo niet tot zijn recht.

Daarbij had de aanbieder ook nog een Wyler, maar die stond nog niet op Marktplaats. Dus zo had ik ineens 3 vierkante vintage horloges.

Eerst nog even wat andere projecties afronden, voordat ik hier aan ga beginnen.

14 likes