En het thema is: Vintage en Vierkant

Is dat een vlak glaasje? Zo ja, kan ik misschien wel een nieuw plexi glaasje voor je maken…

Alle 3 erg leuke oudjes trouwens.

1 like

Nee, was dat maar zo. Wordt nog een klus om daar een vervangend glaasje voor te vinden.

Maar hartstikke bedankt voor het aanbod.

6 likes

En die is vlg mij echt een hele leuke bijvang :ok_hand: goede deal zo’n 1 halen 3 betalen :yum:

1 like

6 likes

9 likes

Ik weet niet of deze dame al mee mag doen met de vintage trend… ze is immer nog maar 50, en vierkant…

9 likes

Dat is dubbel vintage in horlogeland.

Gave Omega trouwens, die kastvorn zie je niet zo vaak

2 likes

Toen ik zelf de aanvallige leeftijd van 50 jaar had was ik ook nog zo mooi vierkant, helaas ben ik 21 jaar later een stuk ronder… vooral rond het het middel… :sweat_smile:

Jou Lady Omega is met haar 50 jaar een aantrekkelijke Vintage en wat mij betreft mooi vierkant met elegante rondingen. :rofl:

3563ba401394c55fff0a430f3ce1f3cc

3 likes

Ik vind hem in ieder geval wel vierkant genoeg, maar vintage? Dat mogen jullie bepalen.
Dit is overigens wel een favorietje van me…

8 likes

Ligt eraan, hoe oud is ie?

Ik heb werkelijk geen idee. Kan ik dat ergens terugvinden. Wie is er een Timexexpert binnen het forum?

Electric is echt wel oud genoeg voor vintage zou ik denken :stuck_out_tongue:

1 like

Geen idee, maar als ik zo naar het ontwerp kijk denk ik aan de jaren 70

Een oud horloge denk ik maar hij loopt als een trein… in iedergeval houd dit horloge het beter vol dan mijn Tudor met zijn date issue.

12 likes

Bij Timex staat vaak de datum op de wijzerplaat. Meestal bij de 6 uur positie.
Daar staat vaak een code waarvan de laatste 2 posities het jaar aangeeft.

1 like

Zul je net zien… deze Timex heeft dat niet…

1 like

Misschien dat je de code net niet kunt zien bij ingebouwd uurwerk.
Dat komt wel eens voor als het echt op het uiterste randje van de wijzerplaat staat

Horloge zal begin jaren 70 zijn dus voldoet zeker aan ‘vintage’.

1 like

9 likes

Prachtig!

1 like