En het thema is: Vintage en Vierkant

Kast ziet er erg gepoetst uit, geen strakke randen, die minutenwijzer ziet er verbogen uit, maar dan ook zo lijken door het niet strak gepoetste glas.

1 like

Nogmaals: echt een prachtig horloge. Perfectie. Als je 'm ooit weg doet, let me know :wink:

1 like

Mijn eerste vintage horloge, zo’n 2 jaar in bezit inmiddels? Hamilton, gold filled, 18 karaat numerals, glas ver van krasloos maar dat geeft wat karakter :wink: Geen dag spijt gehad van deze aankoop.

25 likes

Niet echt mijn kleur, maar toch een dikke like voor de fraaie kast/lugs combinatie en het interessante font :+1:t2:
Oh ja…En een mooi sfeerplaatje ook trouwens :nerd_face:

16 likes

Deze is het dus @Lexaf :male_detective:

1 like

@singlehoesjes
Oefff die is vierkant!

1 like

24 likes

en die dus ook! :smile:

1 like

Mooi uurwerkje, @domega Hoop dat ik 'm weer aan de praat kan krijgen!

1 like

Inspiratie door @Lexaf

Al jarenlang in diepe rust, af en toe even opwinden :frowning: Misschien iets proberen met lizard of een bracelet om hem toch weer eens te kunnen/willen dragen :thinking:

18 likes

Zwarte hagedis :smiling_face_with_three_hearts:

1 like

Ik denk meer aan kleurig - blauw of purper :nerd_face:

1 like

Kan ook heeel mooi zijn :+1:

1 like

Gelijk deze ook maar hier droppen:

14 likes

Gelijk even de timegrapher erbij gepakt om te kijken hoe deze loopt :scream: 9.9ms beat error, dikke min op de beat rate.
Open dan maar en dan kom je dit mooie werkje tegen:

AS1903 die erg vies lijkt. Voor nu wat correcties (die ik na schoonmaak opnieuw kan doen, enfin). Nu een beat error van 0,4ms en beat rate van -14s. Even de gedachten kunnen verzetten :sweat_smile:

6 likes

Vierkante Helon:

15 likes

Dat lijkt me heel belangrijk. Niets beter dan de tijd om de gedachten te verzetten :+1:t2:

1 like

Gave… Waarschijnlijk beetje kip/ei met soortgelijk model van Seiko :sunglasses:

1 like

Denk eind jaren 70 weet het niet meer zeker.

16 likes