Ja fraai hoor. Ik ben ook al boven de zestig, en dat is ook te zien. Kale plekken, butsen, krassen en niet zo vlot lopen… Ook vintage!
Dit oudje heeft de tijd beter doorstaan:
Technos
Mooie collectie
Nou… een beetje dan…
Maa wel mooi groen! Is dat verloop in kleur altijd zo of door het licht bij deze foto?
Er zit wel altijd een verloop in, maar het wordt inderdaad beïnvloed door de lichtval; hier bij wat minder direct licht:
Heel apart, zo’n TV-tje. Normaal gesproken niet mijn smaak, maar deze vind ik echt heel mooi! Die wijzerplaat is super.
Ben zelf normaal ook niet zo van de TV-modellen, maar ik viel inderdaad voor die wijzerplaat
Binnenin huist trouwens een 2.5 mm dun Omega 625 / Tissot 2141 kaliber.
Prachtig!
Sjieke bling! Ziet er toch wel een beetje vintage uit? Jaren '80?
Knappe foto, doet het horloge recht.
2011 volgens de verkoper, ik denk zelf iets ouder
Deze uit 1977 is ook wel een beetje vintage en vierkant, alleen wel een vreemde quartz eend in de bijt tussen het mechanische geweld hier
Volgens mij wel een forum-favo deze, Heuer Carrera, lang gezocht naar een mooie 2447D maar wat een mijnenveld is dat (en dat zeg ik niet snel) in drie jaar tijd geen goede weten te vinden (tenzij tegen de hoofd-joofd-HOOOOOFDRPIJS)
Deze CS3110 is een heerlijk nineties alternatief voor vintage,
de juiste vintage afmetingen, acrylglas, Heuer logo, wijzerplaat met dieptewerking en een praktisch modern Lemania 1861 handopwinder uurwerk.
Maar niet vierkant… Niet eens in de verte!