Mooi van lelijkheid, die Fantôme! Superleuk horloge. En mooi matchend bandje erbij.
Heeft ie een stalen kastje? Dan valt er nog wel wat aan te polijsten. Daar wordt ie beslist niet lelijker van!
Mooi van lelijkheid, die Fantôme! Superleuk horloge. En mooi matchend bandje erbij.
het is een stalen kast en goedgebouwd ook, maar met zoveel vlakken en hoeken dat ik er liever afblijf.
Vrees anders met rondgepolijst stuk zeep over te blijven.
het bandje is van ome ali, maar verwonderlijk mooie kwaliteit voor het geld. Dun en flexibel en matte kleur - zou goat leather zijn - maar wie zal dat zeggen. De groene band heb ik ook voor een ander horloge.
Oneens, pracht ding
Knapt ie wel lekker van op!
Heel eerlijk, de Fantome vind ik veel mooier dan de Rotary
dat mag, ik zie ze beide graag
heb het wel voor wat vreemde horloges uit de jaren '70
vandaag trouwens de rotary om de pols
Mooi!
Mooi deze. Cushion kast, begin jaren '20 denk ik? Vierkant en toch ook weer niet helemaal vierkant. Mooie wijzers ook.
Ik heb ook zo iets, met denk ik het originele bandje, in elk geval ook oud, net als het horloge.
Zwart glad leer. Staat stoer, over de volle breedte, 24mm en dan tapered naar een gesp van 18mm.
Moet wel ‘open’ ended met die vaste beugel lugs.
Wie keek wie aan?
Agossietoch
Precies Lex, met al die strepen van tranen over de wangen - als een zigeunerjochie . Ja, dan word ik toch week