En het thema is: Vintage en Vierkant

:innocent: Welke Lex?

1 like

Oh, ik had een vergroting op mijn telefoon bekeken en niet gezien dat het allemaal Edoxen waren. De middelste dus .

1 like

Ah die! Ja vind ik ook lekker met die ‘opgestapelde’ kast. Intussen al weer 4 Edox exemplaren :roll_eyes:
In plaats van uitdunnen in '24 is het 'n uitbreiden van verzamellijnen geworden🤔
Ik blijf nog altijd zwak voor sommige minder populaire merken of kastvormen… En die middelste Edox valt dus ook nog eens in een setje met soort van stepped bezeldesign. Met deze Plato en die gekke Gigandet

11 likes

Grappig! :face_with_monocle: Ik zie nu pas dat deze drie behalve dat stepped kenmerk ook de Romeinse cijfers gemeenschappelijk hebben.
:stuck_out_tongue_winking_eye:Nog een verzamelthemaatje!

1 like

Vierkant of rechthoekig, 't lijkt totaal uit de gratie :thinking:?!?
En ik blijf ze gewoon leuk vinden, zelfs als er geen beweging in zit laat ik me nog wel 'ns verleiden…
Deze had ook weer iets speciaals, vind ik :wink:

14 likes

Kan ik eindelijk ook een keertje meedoen!

15 likes

Mooie klassieke (oude schrijfletter) Certina, :+1:t2:

1 like

Had ik deze al hier geparkeerd?

20 likes

Mooi ding Jeroen. Typisch voorbeeld van de laatste der Mohikanen toen Leijona nog echte mooie mechanische en betaalbare horloges op de markt bracht.

Hieronder de groeten van zijn kleine zusje van 25mm met ook een dergelijke bijzondere blauwe wijzerplaat. (lastig te fotograferen).

12 likes

13 likes

Beetje vierkantig dan :innocent:

13 likes

15 likes

Oei, daar zit nog wat werk aan. :sweat_smile:

1 like

18 likes

Gelukkig heb ik meer verstand van gewoon ergens opbergen :yum:. Maar als jij ze leuk vind …

1 like

Die heeft veel rust gehad zo te zien, prachtige staat :top:

2 likes

Dank, maar nee. Mijn laatjes moeten niet voller. :sweat_smile:

2 likes

11 likes

Net een nieuwe foto gemaakt!

15 likes

Een van deze vandaag. Weet nog niet welke :sweat_smile:

4 likes