Helemaal mee eens. Wat rondingen mogen ook best!

Helemaal mee eens. Wat rondingen mogen ook best!

Ja die zijn hier nogal in de minderheid ![]()
Striks genomen dus eigenlijk âĂŒber vierkantââŠ
Bijzonder en aantrekkelijk model, Bas. Marti maakte best mooie horloges. Zeldzaam ding deze, denk ik. Wees er zuinig op, vooral op het glaasje, want als dat stuk gaat, wordt het een hele dure custom made klus om het te vervangen.
Het glaasje is wel boven even breed als onder.
De kast is vreemd van vorm. Maar dan nog, lastige glaasjes.
Zeker! Echter geen idee wat ik met deze info van âMeukstruinerâ moet
. Ik had er geen oordeel over.
Het ging om de Marti. Hopelijk een stimulans om ook die polsklaar te maken. ![]()
Ik kan sinds gister ook mee doen, vond de kast zo mooi dat ik hem mee moest nemen, klopt er moet een mooi leer bandje op, dit had ik nog liggenâŠ
Past een 20mm bandje op, dat geeft de kast net wat meer body, vind het echt een geslaagde uitvoering.
Kan iemand mij meer over dit horloge vertellen?
Mooie vondst! Deze Titus lijkt mij uit de late sixties te komen, en uit een periode waarin vaak ook Solvil & Titus op dial en kast werden genoemd - misschien helpt dat je bij googlen of hf zoekfuncties ![]()
Dankjewel, joh eind jaren 60 dus, ik zat echt in jaren 50 te âgissenâ.
Ja ik zocht al een poos een ander vorm in horloge kasten, dus toen ik deze zag dacht ik tja ik doe het maar, heb nog moeten onderhandelen, was nog aan de prijs, maar had spijt gekregen als ik hem had laten liggenâŠ
Heel mooi! Dit is de eerste vierkante Titus die ik zie hier op HF.
Inderdaad, een mooi zwart leren bandje zou 'm erg goed staan. Maar deze vrolijke Nato is ook wel even leuk.
Ja de kast is ook gewoon netjes, plexy moet ik ff tijd in steken om het mooi te krijgen, dacht meteen dit is hem gewoon! Een vierkante is echt eens een afwisseling op de rest.