En het thema is: Vintage en Vierkant

12 likes

15 likes

16 likes

@ Domega

afbeelding

Tsja… laten we zeggen… Apart! Origineel! Wel bijzonder!
Helemaal in jouw ding, Don. Als dit geen design is weet ik het ook niet meer.
Zullen we zeggen ‘Alle gekheid op een stokje’ ?

8 likes

De Onsa aan de beurt

13 likes

9 likes

17 likes

Geinig, van Royce staat er ook zoiets te koop, echt een vet ding. Wel 750 pietermannen, voor iets dat ik waarschijnlijk niet ga dragen.

7 likes

Middagwissel

NA: Een vierkante Royce, maar dat zagen jullie zo ook wel. Een cadeau van @basvg en eentje waar ik heel blij mee ben. :pray:t3:

Niet alleen is deze in een prachtige staat, hij heeft ook nog de originele kroon die nog veel grip heeft. Dat is vaak het lastige bij deze tankjes, de bovenzijde van de kroon ligt net onder een randje. Dus opwinden doe je doorgaans met een vinger aan de onderzijde, ipv tussen duim en wijsvinger. Deze vierkante kasten dragen erg prettig, zowel bij de automaten als handwinders.

14 likes

14 likes

10 likes

@Cav

afbeelding

Über Quadrat!

2 likes

Zoiets wil je eigenlijk kopen omdat iemand het zou moeten dragen

3 likes

Nog even door met offtopic…

Als je dat koopt en geeft aan iemand, moet je wel heel erg van die persoon houden …
Of is het misschien zo dat degene die dit gaat dragen wel heel erg van jou moet houden?
Twijfels…
afbeelding

4 likes

Of iemand die heel makkelijk is te overreden of jij bent iemand wiens oordeel blind wordt vertrouwd.

2 likes

Als jullie hem aan mij geven, dan laat ik het weten.

4 likes

Bij wijze van compensatie:

9 likes

Zeer ontopic dit! :laughing:
Stuk voor stuk mooie artistieke horloges! Dank voor het showen.

1 like

Wat een uurtje Catawiki afstruinen met deze thread in het achterhoofd al niet kan doen… Zelf heb ik alleen een bijna vierkante microbrand.

2 likes

Aha! Ik dacht dat jij zelf zo’n mooie collectie had. Ja.op het web is veel moois te zien en te vinden…

2 likes